نتایج نظر سنجی نشان می دهد؛ Note 4 محبوب تر از Mi Note Pro - تکفارس 
نتایج نظر سنجی نشان می دهد؛ Note 4 محبوب تر از Mi Note Pro - تکفارس 

نتایج نظر سنجی نشان می دهد؛ Note 4 محبوب تر از Mi Note Pro

مسعود مقدم
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - 00:05
نتایج نظر سنجی نشان می دهد؛ Note 4 محبوب تر از Mi Note Pro - تکفارس 

در هفته ی پیش، سایت PhoneArea تصمیم گرفت از کاربران خود درباره ی بخش های مختلف قابل مقایسه دو فبلت سامسونگ و شیائومی سوال کند که این بخش ها شامل ظاهر، صفحه نمایش، طراحی و دوربین بود. هم اکنون زمان این نظر سنجی به پایان رسیده است و ما می توانیم نتایج آن را با شما به اشتراک بگذاریم.

در بخش طراحی، ۱۶۲۰ کاربر شرکت کرده بودند که ۹۸۹ نفر از آن ها ( ۶۱.۰۵% ) به برتری Samsung Galaxy Note 4 نظر دادند.

در قسمت برتری صفحه نمایش نیز این سامسونگ بود که نظر شرکت کنندگان را جلب کرد. در مجموع از ۱۲۵۵ کاربر، ۹۹۲ نفر آن ها ( ۷۹.۰۴% ) به تکنولوژی Super AMOLED سامسونگ رای برتری داند در صورتی که شیائومی تنها به یک IPS LCD بسنده کرده است. هیچ شکی نیست که میزان نور صفحه ی فبلت سامسونگ نیز از فبلت شیائومی بیشتر است.

در بخش رابط کاربری نیز همانطور که انتظار می رود، ۱۲۰۵ کاربر شرکت کرده بودند که ۸۰۳ نفر از آن ها ( ۶۶.۶۴% ) به نوت ۴ رای داده و ۳۳.۳۶% از شرکت کنندگان نیز جانب داری رابط کاربری رنگارنگ می نوت پرو را کردند.

و در آخرین بخش و دوربین، طبق معمول از ۱۱۹۸ نفر کاربر، بیش از ۸۰ درصد آن ها که ۹۶۴ شرکت کنندگان را در بر می گیرد، به دوربین فبلت سامسونگ رای دادند. هیچ شکی نیست که دوربین نوت ۴ فوق العاده عمل می کند و این را کاربران PhoneArea نیز دریافته اند.

برای بزرگنمایی تصاویر روی آن ها کلیک کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.