تصویری جدید از خط تولید iPhone 6s - تکفارس 
تصویری جدید از خط تولید iPhone 6s - تکفارس 

تصویری جدید از خط تولید iPhone 6s

مسعود مقدم
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - 20:46
تصویری جدید از خط تولید iPhone 6s - تکفارس 

چند ماهی می شود که شرکت بزرگ اپل، آیفون های جدید خود را تحت نام های iPhone 6 و iPhone 6 Plus معرفی و به عرضه رساند و موفقیت های خوبی را نیز کسب کرد. این شرکت یکی از تولید کنندگانیست که قبل از معرفی یک اسمارت فون جدید از سویش، شایعات درباره ی آن مدل جدید به صورت سرسام آوری همه گیر می شوند. پس تعجب نکنید که برای آیفون بعدی این شرکت یعنی iPhone 6s و مدل احتمالی ۶s Plus، به این صورت شایعه و حواشی به وجود آمده است.

این هفته تصویری منتشر شده است که یک قاب جلویی که گفته می شود مربوط به یک iPhone 6s است را نشان می دهد. در نگاه اول متوجه می شویم این گوشی هیچ تفاوتی با iPhone 6 ندارد و طبق سنت همیشگی اپل نیز انتظار همچین طراحی می رفت. اگر به تاریخچه ی تولید اسمارت فون های اپل نیز نگاهی داشته باشیم، به خوبی متوجه خواهیم شد که هیچ گاه نسخه های عدد دار آیفون ها که دارای پیشوند s بوده است، تغییرات چشم گیری نسبت به نسخه ی شماره دار خالی نداشته است و تنها جهش هایی که متحمل شده، از نظر سخت افزاری بوده است.

iPhone 6s extra pics-650-80

در شایعاتی دیگر، یکی از تولید کنندگان بزرگ صفحه نمایش های موبایل، اعلام کرده است که از سوی شرکت های مخنلفی، دستور ساخت صفحه نمایش هایی با قابلیت Force Touch ( تشخیص میزان نیروی وارده به صفحه نمایش ) به صورت انبوه گرفته است که یکی از آن ها، شرکت اپل می باشد پس انتظار می رود که آیفون ۶s از این قابلیت بی بهره نباشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.