اطلاعات جدید Galaxy Note 5: این فبلت درگاه microSD نخواهد داشت - تکفارس 
اطلاعات جدید Galaxy Note 5: این فبلت درگاه microSD نخواهد داشت - تکفارس 

اطلاعات جدید Galaxy Note 5: این فبلت درگاه microSD نخواهد داشت

مسعود مقدم
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - 20:14
اطلاعات جدید Galaxy Note 5: این فبلت درگاه microSD نخواهد داشت - تکفارس 

در ماه گذشته، رندر های زیادی از فبلت جدید سامسونگ منتشر شد و برخی نیز آن چیز که در مورد آن صحبت می شد، بودند. این تصاویر توسط حساب کاربری evleaks@ در توئیتر به اشتراک گذاشته شده بود. بنا به اطلاعات تازه ای که از این حساب کاربری منتشر شده است، Note 5 مجهز به یک صفحه نمایش ۵.۶ اینچی با روزلوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ QHD با تراکم پیکسلی ۵۱۵ پیکسل بر هر اینچ خواهد بود.

با توجه به توئیت جدید این حساب کاربری توئیتر، Galaxy Note 5 از Exynos 7420 قدرت می گیرد که همان چیپست پرچمداران فعلی سامسونگ می باشد. این پردازنده هشته هسته ای، دارای دو پردازنده ی کوچک تر ۴ هسته ای بوده که یکی از آن ها با سرعت کلاک ۲.۱ GHz و دیگری ۱.۵ GHz کار می کنند. نا گفته نماند که این پردازنده در کنار یک رم ۴ گیگابایتی وظیفه ی پردازش اعمال سنگین کاربران آن را به عهده خواهد داشت. Galaxy Note 5 دارای یک مدل ۳۲ گیگابایتی بوده و درگاه کارت حافظه نیز برای این فبلت طراحی نشده است.

در پشت نوت ۵ یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته است که این سنسور مشابه  همان سنسور S6 می باشد و در کنار آن یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و ویدئو چت تعبیه شده. نوت ۵ با اندروید ۵.۱.۱ به صورت پیش فرض عرضه و مدل نامبر آن SM-N920 خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید