مشخصات سخت افزاری Galaxy Note 5 لو رفت - تکفارس 
مشخصات سخت افزاری Galaxy Note 5 لو رفت - تکفارس 

مشخصات سخت افزاری Galaxy Note 5 لو رفت

محمدرضا قدمگاهی
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - 18:17
مشخصات سخت افزاری Galaxy Note 5 لو رفت - تکفارس 

چندی پیش در شبکه ی اجتماعی توییتر توسط Evan Blass، که به Evaleaks مشهور است، اطلاعات مهمی از سخت افزار گوشی و آنچه در زیر قاب فلزی Galaxy note 5 میگذرد را لو داد. این لودهنده ی مشهور که خیلی از اطلاعاتش درست از آب در میاید امروز صبح با ارسال پستی در توییتر اعلام کرد که گوشی نوت ۵ واقعا قدرتمند است. باید تا ۱۳ آگوست، مصادف با ۲۲ مردادماه صبر کنیم تا ببینیم که سامسونگ در مراسم Unpacked خود در انگلستان چه اسمارت فونی را از جبعه در می‌آورد.

طبق گفته ی این لو دهنده، Galaxy Note 5 دارای صفحه نمایش با اندازه ۵.۶اینچ بوده و این اولین تغییر سایز سری نوت طی دو سال پیش بوده و آن هم تنها یک دهم اینچ می‌باشد.

Evan Blass:

طبق این شایعه منتشر شده، گلگسی نوت ۵ از پردازنده اکسیونس، ساخته ی خود سامسونگ با نام ۷۴۲۲ بهره می‌برد. این در حالی از که در اسمارت فون پرچمدار قبلی سامسونگ یعنی Galaxy s6 شاهد اکسیونس ۷۴۲۰ بودیم.

این گوشی هوشمند از ۴گیگبایت رم بهره برده و دارای یک سنسور  Sony-made IMX240 برای دوربین آن است. کیفیت تصویر برداری دوربین پشتی ۱۶ مگاپیکسل و دوربین جلو ۵مگاپیکسل می‌باشد.

در تاریخ ۱۳ آگوست ۲۰۱۵ ما شاهد رونمایی از Galaxy note 5 و Galaxy s6 edge+ خواهیم بود. منتظر پوشش زنده تکفارس نیز از این کنفرانس باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.