فیسبوک، مورد علاقه ترین اپلیکیشن برای دارندگان ویندوز فون - تکفارس 
فیسبوک، مورد علاقه ترین اپلیکیشن برای دارندگان ویندوز فون - تکفارس 

فیسبوک، مورد علاقه ترین اپلیکیشن برای دارندگان ویندوز فون

مسعود مقدم
۸ مرداد ۱۳۹۴ - 10:34
فیسبوک، مورد علاقه ترین اپلیکیشن برای دارندگان ویندوز فون - تکفارس 

اطلاعات منتشر شده از آمار فروشگاه ویندوز فون از سال ۲۰۱۱ و ویندوز فون نسخه ی ۷.۵ تا الان، نشان می دهد که برنامه ی فیسبوک با رقم ۱۱۲ میلیون دانلود محبوب ترین اپلیکیشن در بین کاربران این سیستم عامل شناخته شد. برنامه ی Whats App با ۹۲ میلیون دانلود در رتبه ی دوم قرار دارد که One Drive نیز با ۶۲.۵ میلیون دانلود در جایگاه سوم قرار دارد.

تعدادی از برنامه های Third Party نیز در این آمار خوب عمل کرده اند که به عنوان مثال می توان به YouTube Player Tube HD اشاره کرد که بالای ۱۳ میلیون دانلود را داشته است. Photoroom, 6Tag و Google Map نیز به ترتیب ۴، ۶ و ۸ میلیون بار دریافت شده اند. بقیه ی برنامه ها نیز با آمار بسیار نا امید کننده ی کمتر از ۲ یا ۱ میلیون خجالت آور هستند.Leaked-download-data-for-Windows-Phone-Store-apps

Fruit Slash نیز بهترین بازی ایست که کاربران ویندوز فون از آن لذت برده اند. این گیم موفق شده است به رقم ۲۰ میلیون بار دانلود برسد و یکی از بهترین ها باشد. Subway Surfers نیز با فاصله ی ۲ میلیونی از این بازی در تعقیب آن می باشد. ناگفته نماند که Hill Climb و Candy Crush Saga به ترتیب ۱۴ و ۱۲ میلیون بار دانلود شده اند. جزئیات آمار دانلود بازی های ویندوز فون را نیز مشاهده می کنید:

Leaked-download-data-for-Windows-Phone-Store-apps (1)

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.