Meizu نسخه کوچک Meizu M2 را معرفی کرد - تکفارس 
Meizu نسخه کوچک Meizu M2 را معرفی کرد - تکفارس 

Meizu نسخه کوچک Meizu M2 را معرفی کرد

وحید درگایی
۷ مرداد ۱۳۹۴ - 19:47
Meizu نسخه کوچک Meizu M2 را معرفی کرد - تکفارس 

Meizu نسخه کوچک تری از M2 Note را تحت عنوان Meizu M2 معرفی کرد.این کمپانی،گوشی جدید خود را همراه با قیمتی جذاب و سخت افزاری مناسب راهی بازار خواهد کرد و قرار است گوشی به صرفه جویی در هزینه کردن به مشتریان کمک زیادی بکند.

این گوشی قرار است از صفحه نمایشی ۵ اینجی IPS LCD و با رزلوشن HD ازائه شود و جنس صفحه هم Dragontrail یا فلس اژدها باشد که این محافظ شیشه را قبل تر در گوشی Xperia Z نیز دیده بودیم.این شرکت،قلب گوشی خود را چیپست مدیاتک MT6735  قرار داده و آن را به ۴ هسته مجهز و روی کلاک ۱.۳ گیگا هرنز قرار داده است. کارت گرافیک این گوشی Mali t720 و رم آن نیز ۲ گیگابایت است.

حافظه داخلی گوشی ۱۶ گیگابایت است که قابل افزایش از طریق Mirco SD تا ۱۲۸ گیگ نیز هست.دوربین این گوشی ۱۳ مگاپیسلی معرفی شده و سنسور آن نیز سنسور سامسونگ است.دوربین جلوی این گوشی ۵ مگاپیکسل کیفیت دارد و آماده برای رفع نیاز های شماست.

این گوشی قرار است با اندروید ۵.۱ به بازار ارائه شود و از تنظیمات نسل چهارم اینترنت بهره ببرد.این گوشی دو سیم کارت را ساپورت می کند ولی جای سیم کارت دوم با جای Micro SD مشترک است و نمی توان از هردو در یک زمان بهره برد.

باتری این گوشی قرار است ۲۵۰۰ میلی آمپری باشد و تا ۲۳ ساعت تماس تلفنی را پاسخگو باشد.قیمت این گوشی ۱۱۲ دلار است و در ۴ رنگ به بازار ارائه می شود،خاکستری،آبی،سفید و صورتی.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید