تصویری از Xperia C5 Ultra توسط پلیس سائو پائولو منتشر شد! - تکفارس 
تصویری از Xperia C5 Ultra توسط پلیس سائو پائولو منتشر شد! - تکفارس 

تصویری از Xperia C5 Ultra توسط پلیس سائو پائولو منتشر شد!

مسعود مقدم
۷ مرداد ۱۳۹۴ - 18:22
تصویری از Xperia C5 Ultra توسط پلیس سائو پائولو منتشر شد! - تکفارس 

چند روزیست که مدل Sony Xperia C5 Ultra در رادار منابع خبری قرار گرفته است. از این اسمارت فون در روز های گذشته هم اخباری به صورت رسمی – شایعه منتشر شده بود و از ویژگی های کلیدی آن می توان به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و ۱۰۸۰P Full HD اشاره کرد.

امروز تصویری توسط اداره ی پلیس سائو پائولو از این مدل منتشر شد که رنگ سفید آن را نشان می دهد. مدتیست که منابع برزیلی در فاش کردن اطلاعات گوشی های منتشر نشده بسیار فعال هستند; بعید نیست که این مدل هم توسط آن ها به دست پلیس این شهر افتاده باشد.

به احتمال زیاد Xperia C5 Ultra توسط Anatel به پلیس سائو پائولو رسیده است و آن ها هم نیز تایید کرده اند که از Bezel Free بودن صفحه نمایش این گوشی اطمینان کامل داشته باشید.

C5 Ultra دارای یک صفحه نمایش Full HD 1080P در ابعاد ۵.۵ اینچی و یک پردازنده ی هشت هسته ای Media Tek MT6752 و رم ۲ گیگابایتی خواهد بود. دو دوربین جلو و عقب این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی می باشد که یکی از با کیفیت ترین دوربین جلو ها خواهد بود.

لازم به ذکر است که پردازنده های شرکت Media Tek دارای کیفیت بالایی نیستند و از آن ها در ساخت گوشی های Dimo که ایرانی می باشد و برخی مدل های بی کیفیت آسیایی استفاده می شود و تصمیم سونی برای استفاده این پردازنده در این گوشی کمی عجیب به نظر می رسد.

gsmarena_001 (5)

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید