رسمی: Motorola Moto X دارای یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی خواهد بود - تکفارس 
رسمی: Motorola Moto X دارای یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی خواهد بود - تکفارس 

رسمی: Motorola Moto X دارای یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی خواهد بود

مسعود مقدم
۶ مرداد ۱۳۹۴ - 13:28
رسمی: Motorola Moto X دارای یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی خواهد بود - تکفارس 

در روز های آخر مانده به رونمایی رسمی پرچمداران جدید موتورولا، اطلاعات و تصاویر بسیار زیادی مربوط به مدل Moto G منتشر می شوند اما امسال شاهد اطلاعات و اخبار بسیار کمی در رابطه با Moto X بودیم. تمامی اخبار مشابهی که در همین رابطه برای این دو مدل تا به امروز منتشر می شدند، از فردا و بعد از رویداد منحصر به فرد موتورولا، سازنده ی این دو مدل خاتمه خواهد خواهد یافت.

Motorola Moto X دارای یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰P Full HD خواهد بود. دوربین عقب آن ۲۱ مگاپیکسلی می باشد و یکی از معدود گوشی هایی خواهد بود که عدد بالایی را در این زمینه ارائه خواهد داد. هم چنین دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. شیار درگاه کارت حافظه در این گوشی وجود خواهد داشت و Moto X قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان را داراست. این مدل با اندروید نسخه ی ۵.۱.۱ به صورت پیش فرض عرضه خواهد شد و یک باتری ۳۶۰۰ وظیفه ی تامین انرژی کل این مجموعه را به عهده خواهد داشت که به نظر می رسد از پس یک روز کامل به خوبی بر آید.

این خبر رسمی، تمام شایعات قبلی در مورد صفحه نمایش این صفحه را رد می کند. این منابع در گذشته معتقد بودند که نسل سوم Moto X دارای یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با روزلوشن QHD خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید