تصاویر جدیدی از Galaxy Note 5 منتشر شد - تکفارس 
تصاویر جدیدی از Galaxy Note 5 منتشر شد - تکفارس 

تصاویر جدیدی از Galaxy Note 5 منتشر شد

مسعود مقدم
۶ مرداد ۱۳۹۴ - 12:56
تصاویر جدیدی از Galaxy Note 5 منتشر شد - تکفارس 

تنها در چند ساعت گذشته، ما متوجه شدیم که تصاویر جدیدی از نسل بعدی فبلت های شرکت سامسونگ منتشر شده است. همراه این تصاویر، اطلاعات کامل و جزئی Samsung Galaxy Note 5 نیز راه به بیرون پیدا کرده است که آن را در خبری جداگانه اعلام خواهیم کرد.

باز هم این تصاویر، از دست افرادی به سطح اینترنت آمده است که به نسخه ی آزمایشی و نمونه ی این فبلت دسترسی داشته اند. از آن جایی که تمام تصاویری که از این فبلت، در گذشته منتشر شده بودند دقیقا به شکل تصاویر زیر بودند، انتظار بسیار زیادی می رود که نوت ۵ در زمان عرضه دقیقا همین شکلی باشد.

در نگاه اول به تصاویر در می یابید که فبلت در کاور شیشه ای قرار گرفته است چرا که تصاویر توسط سازنده ی کیف و کاور گوشی چینی، Nillkin منتشر شده است. علاوه بر این، تصاویر زیر ساختار شیشه ای – فلزی نوت ۵ را تایید می کند، دقیقا مانند پرچمداران، Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge که در اوایل سال جاری میلادی معرفی و عرضه شدند.

تمام سطح جلو و عقب گوشی از شیشه ساخته شده است، در صورتی که فریم گوشی فلزی می باشد. قلم سنّتی S Pen نیز در زیر دستگاه همانند بقیه فبلت های سری نوت، جای گرفته است. هر دوی Samsung Galaxy Note 5 و Samsung Galaxy S6 Edge Plus در تاریخ ۱۲ یا ۱۳ آگوست امسال به صورت رسمی پرده برداری خواهند شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.