استیون هاوکینگ از هفته ی آینده برای پاسخگویی به سوالات Reddit آماده خواهد شد. - تکفارس 
استیون هاوکینگ از هفته ی آینده برای پاسخگویی به سوالات Reddit آماده خواهد شد. - تکفارس 

استیون هاوکینگ از هفته ی آینده برای پاسخگویی به سوالات Reddit آماده خواهد شد.

ارسلان صادقی
۶ مرداد ۱۳۹۴ - 00:32
استیون هاوکینگ از هفته ی آینده برای پاسخگویی به سوالات Reddit آماده خواهد شد. - تکفارس 

آیا تا به حال خواسته اید از یک فیزیکدان و نابغه ی معروف سوالاتی هوشمندانه بپرسید؟ پس اگر جزو این دسته از افراد هستید، آماده ی حضور استیون هاوکینگ برای جواب به تک تک سوالات خود در سایت Reddit باشید.

طبق آخرین اخبار پروفسور و نابغه ی مشهور استیون هاوکینگ از هفته ی آینده آماده پاسخگوی به سوالات کاربران در سایت Reddit  است.

این نشست که در نوع خود بی ساببقه خواهد بود توسط گروه سایت Reddit  و با حضور استیون هاوکینگ شروع خواهد شد و نام این نشست Ask me anything(هر میخواهید از من بپرسید) خواهد بود.

این نشست از ۲۷ ماه July(دوشنبه ی هفته آینده) ساعت ۸ صبح به وقت امریکای شمالی شروع خواهد شد و تا چهارم ماه August ادامه دارد.در طی این یک هفته تمامی سوالات بدست استیون هاوکینگ خواهد رسید و تا چند هفته پس از دریافت سوالات کاربران به آنها پاسخ خواهد داد.

همانطور که شما میدانید استیون هاوکینگ از بیماری (ALS) یا اسکلوروزیس آمیوتروفیک رنج میبرد.بیماری (ALS) به طرز خاصی باعث دستروفی عضلانی میشود که در بهترین حالت موجب مرگ بیمار در ۳ الی ۴ سال میشود. استیون هاوکینگ در سن ۲۱ سالگی در سال ۱۹۶۳ میلادی به این بیماری نادر مبتلا شد که طبق گفته ی پزشکان در آن سال به او برای زندگی ۲ سال محلت داده شده بود ولی تا امروز او به طرز معجزه اسایی در حال زندگی است.همچنین با وجود حکم مرگ از مدتها پیش او با یک کامپیوتر مکالماتی در حال زندگی ردن است وچهره ی بزرگی در صنعت علم به شمار میرود.

اگر شما نیز مایل به سوال کردن از این دانشمند بزرگ هستید به سایت زیر مراجعه فرمایید.

در ضمن میزبان این جلسه شرکت نوکیا و مجله ی Wired خواهند بود.

/https://www.reddit.com/r/AMA

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.