ببینید : پهباد امدادگر - تکفارس 
ببینید : پهباد امدادگر - تکفارس 

ببینید : پهباد امدادگر

یاشار فتحعلی زاده
۵ مرداد ۱۳۹۴ - 13:08
ببینید : پهباد امدادگر - تکفارس 
پهبادها یک اختراع عالی هستند که جهان فردای مارا دگرگون خواهند کرد. از پهبادی که در صنایع نظامی و برای شناسایی تا انحدام اهداف استفاده میشوند گرفته تا یک پهباد که در آینده نقش پیک را دارد و از بسته های سفارشی گرفته تا سبد خرید و حتی سفارش فست فود شمارا به منزل یا محل کار شما خواهد آورد.
حال فرض کنید زوزی پهبادی ساخته شود که نقش یک امدادگر را دارد. برای مثال در یک مکان زلزله ای رخ داده و به خاطر خرابی ها و ریزش آوار , کار برای امدادگران چقدر سخت میباشد, یک پهباد بر فراز آوار در حال پرواز است و با دوربین حسگر گرمایی خود میتواند افراد زنده ای که زیر آوار قرار دارند را مشاهده و شناسایی کند. این کار یک قدم بزرگ در راه بشریت است. شاید هنوز به این مرحله نرسیده باشیم. اما ویدیو جالبی را برای شما تهیه کرده ایم.
در ویدیو زیر دوست Harrisen Howes درحالیکه از پهبادش استفاده میکرده, آن را به سقف خانه همسایه میکوبد و پهباد دیگر نمیتواند پرواز کند. Harrisen هم از یک پهباد بزرگتر, با وصل کردن دو قلاب استفاده میکند تا پهبادش را نجات دهد. شاید فکر کنید ایده ساده ای باشد اما میتوان گفت یک مثال خوب خواهد بود برای ذهن های خلاق تا پهبادی امدادگر و حرفه ای بسازند.

01-DJI-Phantom-v2-970-80

از مشاهده ویدیو زیر لذت ببرید :

برای دانلود این ویدیو بر روی عکس زیر کلیک کنید.

 

[تصویر:  Untitled1.png]

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.