iPad Mini 4 شباهت زیادی به iPad Air 2 خواهد داشت - تکفارس 
iPad Mini 4 شباهت زیادی به iPad Air 2 خواهد داشت - تکفارس 

iPad Mini 4 شباهت زیادی به iPad Air 2 خواهد داشت

مسعود مقدم
۴ مرداد ۱۳۹۴ - 14:04
iPad Mini 4 شباهت زیادی به iPad Air 2 خواهد داشت - تکفارس 

شاید مدت بسیار زیادی باشد که تنها اخبار مربوط به اپل، غالبا در ارتباط با گوشی های آیفون می باشد اما بیایید اپل آیپد ها را نیز فراموش نکنیم. اگر اخباری که از منابع آسیایی به گوش می رسدحقیقت داشته باشد، ما شاهد رونمایی از این تبلت قبل از کریسمس خواهیم بود.

این اخبار هم چنین بخشی از مشخصات فنی این تبلت را به اشتراک گذاشته است که شاید زیاد برای طرفداران این تبلت چیز عجیبی نبوده و آن ها را به وجد نیاورد. بر طبق این اخبار و شایعات، در قلب Apple iPad Mini 4 یک پردازنده ی A8 Processor و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی خواهد داشت. موردی که به ظرافت این تبلت می افزاید، ابعاد آن است که با iPad Mini 3 تفاوتی ندارد اما ضخامت آن از ۷.۵ میلیمتر به ۶.۱ میلیمتر کاهش یافته است.

بر طبق نظر کاربران و خریداران این تبلت، بزرگترین پیشرفتی که برای این سری از تبلت های ساخت اپل اتفاق افتاد، افزوده شده قابلیت حسگر اثر انگشت به iPad Mini 3 می باشد. از دیگر اطلاعاتی که از این منبع آسیایی به بیرون راه پیدا کرد، این است که در سال های نزدیک شاهد عرضه ی تبلتی از سوی اپل به نام Apple iPad Pro نخواهیم بود و این تبلت کاملا یک شایعه می باشد.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.