ببینید: بنچمارک های OnePlus 2 منتشر شد - تکفارس 
ببینید: بنچمارک های OnePlus 2 منتشر شد - تکفارس 

ببینید: بنچمارک های OnePlus 2 منتشر شد

مسعود مقدم
۴ مرداد ۱۳۹۴ - 13:33
ببینید: بنچمارک های OnePlus 2 منتشر شد - تکفارس 

شاید دیگر از دیدن شایعات و بنچمارک های منتشر شده از گوشی های آینده برایتان خسته کننده باشد. اما از آنجایی که گوشی One Plus 2 در حال حاضر در حال آزمایش شدن توسط منتقدان است، امروز یکی از معدود منابعی که این گوشی را در اختیار داشت، تصمیم به تهیه ی بنچمارک این گوشی گرفته است که با نمره ی ناامید کننده ی ۴۹۲۲۱ مواجه شده است که ممکن است بعضی ها را واقعا به شک بی اندازند که چگونه این اسمارت فون دارای یک پردازنده ی Snapdragon 810 می باشد. در شایعات هم چنین اخباری مبتنی بر نمره ی ۵۱۴۶۰ هزاری این گوشی در اپلیکیشن Antutu Benchmark به چشم می خورد.

با این حال در یکی دیگر از تست های این اسمارت فون، نمره ی ۶۳۷۰۰ هزاری به دست آمده است که بسیار بهتر از عدد های قبلی می باشد. مقایسه ی دو تست را می توانید در ویدئو هایی که در پایین وجود دارد، مشاهده کنید.

تست Antutu نشان داد که صفحه نمایش این مدل دارای کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ می باشد در صورتی که TENAA اعلام کرده بود One Plus 2 که صفحه نمایش ۵.۵ اینچی این مدل دارای رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ خواهد بود. تست آنتوتو هم چنین حافظه ی داخلی این مدل را ۱۶ گیگابایتی نشان می دهد در صورتی که منبع دوم، میزان حافظه ی داخلی آن را ۳۲ گیگابایت اعلام کرده بود.

501245دانلود ویدیو با کیفیت ۷۲۰P

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید