اپل: ۱۰۰ برنامه پولی را تنها با پرداخت ۰.۹۹$ دریافت کنید - تکفارس 
اپل: ۱۰۰ برنامه پولی را تنها با پرداخت ۰.۹۹$ دریافت کنید - تکفارس 

اپل: ۱۰۰ برنامه پولی را تنها با پرداخت ۰.۹۹$ دریافت کنید

محمدرضا قدمگاهی
۲ مرداد ۱۳۹۴ - 22:52
اپل: ۱۰۰ برنامه پولی را تنها با پرداخت ۰.۹۹$ دریافت کنید - تکفارس 

اپل دست به ابتکار جالبی زده و برنامه ی آن را دارد تا ۱۰۰ برنامه ای که در اپ استور که به طور میانگین هر کدام ۱ دلار قیمت دارند را جمعا به قیمت ۰.۹۹$ به فروش برساند. اگر دیوایس iOS دارید، عجله کنید ولی اگر فاقد آن می‌باشید، خودتان میدانید!

این اپلیکیشن ها در ۶ شاخه ی مختلف هستند که شامل: فتوگرافی و عکسبرداری، کودکان، بازی ها و اپ های موجود در ویترین اپ‌استور و… بوده و به صورت یکجا به فروش میرسند. شما میتوانید تصویر بخشی از این مجموعه را در زیر مشاهده کنید.

2015-07-24-image-5

 

جالب است بدانید که پکیج بازی های این تخفیف ویزه شامل Fruit Ninja, Cut the Rope 2, Real Racing 2, Goat Simulator, The Room Two, GoodReader و Pixelmator هستند که شما هم میتوانید نسخه ی پولی آنها را با قیمت بیشتر تهیه کرد و هم آن را در قالب پکیج به قیمت ۹۹سنت آمریکا خریداری بفرمایید. این بخش، یک بخش موقتی نیست و اپل تصمیم دارد تا هر از چند گاهی به انتشار پکیج هایی با نام New Low Price بزند. این نام در فارسی به معنای ” کم قیمت های جدید” می‌باشد. اپلیکیشن های این بخش به صورت تصادفی بوده و اپل هیچ دخالتی در انتخاب آنها نخواهد داشت. شما میتوانید از لینک زیر، این بخش را از نزدیک مشاهده فرمایید

Appstore.com/100

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید