تصاویر جدیدی از Motorola Moto G منتشر گردید - تکفارس 
تصاویر جدیدی از Motorola Moto G منتشر گردید - تکفارس 

تصاویر جدیدی از Motorola Moto G منتشر گردید

مسعود مقدم
۲ مرداد ۱۳۹۴ - 22:25
تصاویر جدیدی از Motorola Moto G منتشر گردید - تکفارس 

تنها ۴ روز تا رونمایی رسمی از نسل سوم Motorola Moto G باقی مانده است و ظاهرا این گوشی از حالا به دست کاربران ویژه و منتقدین افتاده است. در برخی از این تصاویر، کاملا می توان شکل و شمایل کلّی این گوشی را نظاره کرد.

برداشت اول و نگاه نخست به این دستگاه، نشان می دهد که نسل سوم Moto G، یک اسمارت فون با کیفیت می باشد و طبق اطلاعات به دست آمده از منابعی که این تصاویر را به اشتراک گذاشته اند، این گوشی یکی از بهترین موبایل های Motorola خواهد بود البته نه بهترین اسمارت فون تولید شده توسط موتورولا. این مدل با قیمت ۱۸۰ دلاری عرضه خواهد شد اما برای داشتن حق بیمه و گارانتی قیمت آن به ۲۴۵ دلار نیز خواهد رسید.

مشخصات فنی گوشی که قبلا هم اشتراک گذاری شده بود، و همانطور که شایعات نشان می دادند، با یک صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰P HD شروع می شود. در قلب این گوشی یک پردازنده ی ۴ هسته ای ( Snapdragon 410 ) وجود خواهد داشت و یکی از مهم ترین قابلیت های این گوشی، قابلیت صد اب بودن آن است. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به پشتیبانی از شبکه ی ۴G LTE، دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی و یک باتری قوی که هنوز مشخصات آن مشخص نشده است، اشاره کرد.

تصاویر جدید Motorola Moto G:

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.