LG Max به عنوان یک گوشی پایین رده در بازار هند عرضه شد - تکفارس 
LG Max به عنوان یک گوشی پایین رده در بازار هند عرضه شد - تکفارس 

LG Max به عنوان یک گوشی پایین رده در بازار هند عرضه شد

محمدرضا قدمگاهی
۲ مرداد ۱۳۹۴ - 16:17
LG Max به عنوان یک گوشی پایین رده در بازار هند عرضه شد - تکفارس 

LG دست به انتشار یک گوشی میان رده یا همان پایین رده در بازار هند زده است. این تلفن هوشمند با حداقل قیمت یعنی ۱۷۲$ دلار در این بازار به انتشار یافت. هدف LG از عرضه این گوشی هوشمند در بازار هند، به دست گرفتن بازار خرید و فروش این کشور و جذب کسانی که پول کافی برای خرید پرچمداران را ندارند، است. این گوشی ارزان قیمت کمی بعد در آمریکا و اروپا نیز به مرحله انتشار خواهد رسید. گوشی هوشمند LG Max با رزولوشن ۸۵۴×۴۸۰ و یا همان ۴۸۰P بر روی یک صفحه نمایش ۵ اینچی هم اکنون در بازار هند قابل خرید است.

قلب تپنده و یا پردازنده این گوشی هوشمند یک quad-Prossesor 1.3GHz به همراه ۱GB رم و ۸گیگابایت فضای داخلی است. این تلفن هوشمند دارای دوربین ۵مگاپیکسلی به همراه یک فلاش دوربین در عقب و یک دوربین سلفی در جلو می‌باشد. باتری این دستگاه ۲۵۴۰mAh قدرت نگه داری انرژی را دارا میباشد. بستر نرم افزاری آن آندروید ۵.۱.۱ بوده و دارای شبکه ارتباطی ۳G و Wi-Fi به علاوه بلوتوث است.

رنگبندی این گوشی نیز در سه رنگ سفید، طلایی و مشکی نوک مدادی خواهد بود. هم اکنون میتوانید این گوشی را به قیمت ۱۰هزار روپیه از بازار هند خریداری کنید!

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید