Nvidia قصد دارد در کنار جدیدترین کارتهای گرافیکش Metal Gear Solid V را نیز عرضه کند - تکفارس 
Nvidia قصد دارد در کنار جدیدترین کارتهای گرافیکش Metal Gear Solid V را نیز عرضه کند - تکفارس 

Nvidia قصد دارد در کنار جدیدترین کارتهای گرافیکش Metal Gear Solid V را نیز عرضه کند

یاشار فتحعلی زاده
۲ مرداد ۱۳۹۴ - 11:57
Nvidia قصد دارد در کنار جدیدترین کارتهای گرافیکش Metal Gear Solid V را نیز عرضه کند - تکفارس 
Nvidia کمپانی بزرگی که در زمینه ساخت کارتهای گرافیکی فعالیت دارد , بطور رسمی اعلام کرده که در کنار جدیدترین کارتهای قدرتمند GeForce  خود بازی فوق العاده محبوب Metal Gear Solid V: The Phantom Pain را عرضه کند.

کارتهای گرافیکی که قرار است همراه آنها Metal Gear Solid V: The Phantom Pain بصورت جهانی عرضه شود کارتهای GeForce GTX 960, 970, 980 و ۹۸۰ Ti میباشند. البته باید گفت بعضی نوتبوک ها که از کارتهای گرافیکی GTX 980M یا ۹۷۰M در آنها استفاده میشود نیز در کنارشان بازی Metal Gear Solid V: The Phantom بصورت مجانی قرار دارد. باندل جدید Metal Gear Solid V  به همراه کارتهای گرافیکی که ذکر شده , یک جانشین برای باندل قبلی که شامل بازی The Witcher 3: Wild Hunt و/یا Batman: Arkham Knight ( بعضی کارتها یکی از دو بازی را داشتند و بعضی هر دو را ) میباشد. بازی بصورت یک کد قابل دانلود در بسته ای که شما خریداری میکنید موجود میباشد و با وارد کردن کد بعد از روز انتشارش یعنی ۱۵ سپتامبر شما میتوانید بازی را دانلود کرده و لذت ببرید.
همانطور که حدس میزنید , نویدیا اسپانسر بازی جدید Metal Gear Solid V: The Phantom است اما باید گفت که گویا بازی از هیچ یک از امکانات GameWorks  استفاده نکرده است. به هر حال , نویدیا گفته :” این بازی برای آنها سود بالایی خواهد داشت.” البته این حرف بخاطر استفاده از تکنولوژی دیگر شرکتهاست مثل روزولوشن سوپر دینامیک و SLI.

باندل نویدیا یعنی کارتهای گرافیک به همراه بازی هم اکنون قابل خریداری در سایت آمازون میباشند البته باید گفت این باندل فقط تا تاریخ ۱ اکتبر قابل دسترس خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.