ضربه ای بزرگ به ویندوز وارد شده است - تکفارس 
ضربه ای بزرگ به ویندوز وارد شده است - تکفارس 

ضربه ای بزرگ به ویندوز وارد شده است

مسعود مقدم
۲ مرداد ۱۳۹۴ - 01:57
ضربه ای بزرگ به ویندوز وارد شده است - تکفارس 

شرکت آمریکایی مایکروسافت اعلام کرد که فروش ویندوز در ماه های اخیر کمی به مشکل خورده است. این سیستم عامل پرکاربرد در سه ماهه ی دوم سال ۲۰۱۵، ضرر بزرگی برای این شرکت به وجود آورد که این شرکت بعد از سال ۲۰۱۲ تا به حال، به این اندازه از بخش فروش ویندوز ضرر نکرده بود.

این سیستم عامل در سه ماهه ی منتهی به ژوئن، توانست تنها ۶۸۳ میلیون دلار برای مایکروسافت سود آور باشد در حالی که در دوره مشابه در سال گذاشته، Windows چیزی حدود ۱.۹ بیلیون دلار سود را برای مایکروسافت به ارمغان آورده بود. بخش عمده ای از سود این سیستم عامل برای مایکروسافت به فروش از طریق کارخانه های سازنده ی قطعات و لپتاپ ها تامین می شود که به طور جزئی تر، فروش از به صورت سیستم عامل اصلی نصب شده بر روی تبلت های ویندوزی لنوو، ایسر و …، دو در یک ها و برخی اسمارت فون ها می باشد.

Nadella از شرکت مایکروسافت نیز گفته است:

تنها امید ما به آینده ی این سیستم عامل، عرضه ی Windows 10 می باشد. این نسخه یک آغاز جدید برای این سیستم عامل خواهد بود و افراد زیادی با آن سر و کار خواهند داشت. این نسخه همچنین یکی از بهترین ورژن های ویندوز خواهد بود که در آینده متوجه خواهید شد. بخش گیمینگ یکی از مهم ترین بخش های Windows 10 می باشد و ما به کمک بخش Xbox، می توانیم این بخش را در ویندوز ۱۰ به خوبی پرورش دهیم.

این شرکت به صورت کلی نیز در این سه ماهه، ۳.۲ بیلیون دلار نسبت به سه ماهه ی مشابه در سال گذشته، درآمد زایی کمتری داشته است.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید