شبیه ساز ویندوز فون ۱۰ لو رفت ! - تکفارس 
شبیه ساز ویندوز فون ۱۰ لو رفت ! - تکفارس 

شبیه ساز ویندوز فون ۱۰ لو رفت !

یاشار فتحعلی زاده
۱ مرداد ۱۳۹۴ - 13:12
شبیه ساز ویندوز فون ۱۰ لو رفت ! - تکفارس 
در حالی که قرار است سیستم عامل جدید مایکروسافت یعنی ویندوز ۱۰ برای کامپیوترهای شخصی یا همان PC در طی این ماه عرضه شود , طبق گفته ها سیستم عامل ویندوز ۱۰ که برای گوشی های همراه ساخته شده اواخر سال میلادی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.
طبق گفته ها و شواهدی که در دسترس است سیستم عامل جدید برای گوشیهای همراه از کارایی نسبتا مفیدی بهره میبرد و میتوان گفت توانایی براورده کردن خواسته ها را دارد. دیروز برنامه شبیه ساز این سیستم عامل در اینترنت پخش شد و شما میتوانید از لینکی که در انتهای خبر وجود دارد دانلودش کنید. شاید بگویید شبیه ساز چیست و چه کارایی دارد. شبیه سازهای موبایل کارایی های زیادی دارند. یکی از آنها راحتی کار برای تست برنامه های ساخته شده توسط تیمهایی که اپلیکیشن میسازند تا برنامه خود را در حین ساخت , در کامپیوتر های شخصی تست کنند. یک شبیه ساز محیط و سیستم عامل گوشی را در کامپیوتر اجرا میکند و شما میتواند برنامه های گوشی را در آن اجرا کنید.
البته باید گفت مایکروسافت با سیستم عامل جدیدش کار سختی در پیش دارد. رضایت طرفداران که پیشرفت و وسعت آندرویدو IOS و عقب افتادن سیستم عامل ویندوز نسبت به IOS و اندروید را میبینند و خواستار امکانات بیشتر هستند و از طرفی جذب طرفداران جدید که قبلا طعم سیستم عامل بی نقصی مانند اندروید را چشیده اند کار ساده ای نیست.
با این وجود ما برای شما شبیه ساز را برای دانلود قرار دادیم و در پایین چند عکس از محیط آن موجود میباشد. امیدوارم لذت ببرید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید