قاب پشتی Galaxy Note 5 طراحی خمیده دارد - تکفارس 
قاب پشتی Galaxy Note 5 طراحی خمیده دارد - تکفارس 

قاب پشتی Galaxy Note 5 طراحی خمیده دارد

مسعود مقدم
۱ مرداد ۱۳۹۴ - 00:14
قاب پشتی Galaxy Note 5 طراحی خمیده دارد - تکفارس 

تا ماه آگوست و معرفی Galaxy Note 5 که آخرین پرچمدار سامسونگ خواهد بود چیزی باقی نمانده است و هر روز که می گذرد، توجه ها نسبت به این فبلت از سری محبوب نوت، بیشتر می شود. رونمایی این فبلت در ماه آینده به صورت رسمی تایید شده و با تشکر از شایعات نزدیک به واقعیتی که انتشار یافته و تعداد آن ها کم نیست، اکثرا به یک نگاه کلی از بدنه ی این فبلت رسیده ایم.

با توجه به اطلاعاتی که اخیرا توسط یک خرده فروش به بیرون راه پیدا کرد، Samsung Galaxy Note 5 از طراحی پشتی خمیده بهره مند خواهد بود. با نگاهی شفاف تر در می یابیم که Galaxy S6 تاثیر به خصوصی در طراحی نسل پنجم نوت داشته است. در اخباری دیگر که از منبع هندی، Zauba، اشتراک گذاری شده است که Galaxy Note 5 با شماره ی مدل ِ SM-N920F شناخته شده خواهد بود و این گوشی برای اولین بار در کشور هند مورد آزمایش قرار خواهد گرفت.

از طرفی شایعاتی اعلام می کند که ساخت این فبلت به پایان رسیده است و در ۱۶ ژولای، به فروشگاه های جهانی، از کشور کره انتقال یافته است. این منبع قیمت این فبلت را چیزی حدود ۵۷۰ دلار اعلام کرده است. البته امکان دارد که این خرده فروش، قیمت اولیه و خرید گوشی را اعلام کرده باشد.

شایعاتی که تا کنون درباره ی مشخصات فنی این گوشی انتشار یافته است، خبر از وجود یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن Quad HD از نوع Super AMOLED در این فبلت می دهد. پردازنده ی استفاده شده در این فبلت Exynos 7422 خواهد بود و دوربین عقب و جلوی گوشی، به ترتیب ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی می باشد. ۴ گیگابایت رم و حافظه ی داخلی ۳۲ گیگابایت، در کنار یک باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری، تمام چیزیست که تا کنون از این فبلت می دانیم.

برای بزرگنمایی تصاویر بر روی آنها کلیک کنید.

gsmarena_002 (5) gsmarena_003 (1)

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.