Latitude 12 جدیدترین مدل از تبلت های Windows شرکت Dell است که برای استفاده در شرایطی سخت طراحی شده است - تکفارس 
Latitude 12 جدیدترین مدل از تبلت های Windows شرکت Dell است که برای استفاده در شرایطی سخت طراحی شده است - تکفارس 

Latitude 12 جدیدترین مدل از تبلت های Windows شرکت Dell است که برای استفاده در شرایطی سخت طراحی شده است

محمد امین بوالخیر
۳۰ تیر ۱۳۹۴ - 23:28
Latitude 12 جدیدترین مدل از تبلت های Windows شرکت Dell است که برای استفاده در شرایطی سخت طراحی شده است - تکفارس 

آنچه که امروزه تبدیل به یکی از مشکلات ما در حوزه تبلت ها و تلفن های هوشمند شده مقاومتآن ها در برابر زربه هست و هر از گاهی شرکت ها مدل های جدیدی را با مقاومت بالا را در بازار عرضه میکنند و امروز شرکت Dell مشخصات محصول جدید خود را در این حیطه منتشر ساخته. شما میتوانید این مشخصات را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

تخبار حاکی از آنند که این دستگاه بسیار مقاوم و سخت میباشد و بدنه آن مطابق استاندارد های MIL-STD-810G و IP65 میباشد و این بدین معنا میباشد که اگر تبلت شما تا سقف ارتفاع  ۴ فوت به سقوط کند هیچ مشکلی برایش پیش نمی آید ولی همه چیز ذر اینجا تمام نمیشود بدنه ۲۴mm این دستگاه نه تنها در برابر ضربه مقاوم است بلکه در برابر لغزش ها و شوک های ناگهانی هم مقاوم است ولی همه چیز در اینجا تمام نمیشود، و لازم است که بگویم این دستگاه میتواند در بین دمای -۲۹ تا ۶۳ درجه سلیسیوس بدون اینکه حتی آخ هم بگوید همانند روز اولش کار کند(!). همچنین اگر شما هم در حین کار از دستکش استفاده میکنید و نمیتوانید به صورت مداوم آن را در آورده و دوباره بپوشید لازم نیست نگران چیزی باشید چراکه سنسور هایی در این وسیله تهیه شده که میتوانید به کمک آن ها بدون در آوردن دستکش از دست خود از Latitude 12 استفاده کنید.

2015-07-21-image-4

نوبتی هم که باشد نوبت سخت افزار است، این تبلت از Intel Core M CPU و ۸GB رم بهره میبرد و به همراه خود ۵۱۲ گیگ فضای خالی برای ذخیره سازی فایل های شخصی شما دارد. همچنین از دو باتری بهره میبرد  که به کمک یک دیگر به شما امکان استفاده مداوم از Latitude 12 را به مدت ۱۲ ساعت میدهد. صحفه نمایش این تبلت ۱۱.۶ میباشد که قابلیت پخش تصاویر با رزلوشن ۱۳۶۶x  ۷۶۸ را دارد، و همانطور که گفته شد قطر آن ۲۴mm میباشد همچنین شما در کناره ها یک پورت USB 3.0، micro-HDMI و… را مشاهده کنید روی هم رفته این تبلت ۱.۶۳ kg وزن دارد.

به گفته شرکت Dell کاربران میتوانند با توجه به نیاز خود از بین ویندوز های ۱۰، ۸.۱ ویا ۷ یکی را انتخاب کنند.

 

این محصول در انتهای ماه July به قیمت ۱,۶۰۰$ منتشر میشود و لازم است که بدانید این تبلت یکی ارزان قیمت ترین تبلت ها میباشد که بدنه محکمی دارند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید