۸ مرداد منتظر Angry Birds 2  باشید - تکفارس 
۸ مرداد منتظر Angry Birds 2  باشید - تکفارس 

۸ مرداد منتظر Angry Birds 2 باشید

یاشار فتحعلی زاده
۳۰ تیر ۱۳۹۴ - 09:16
۸ مرداد منتظر Angry Birds 2  باشید - تکفارس 

بعد شش سال از عرضه پرندگان خشمگین و عرضه نسخه های متعددی از این بازی با تم های مختلف حال نوبت به عرضه شماره دوم این بازی رسیده است . استودیو سازنده بازی یعنی Rovio اعلام کرد که بازی در ۸ مرداد به بازار خواهد آمد .

البته هنوز مشخص نیست برای هردو سیستم آندروید و IOS  عرضه خواهد شد یا خیر و Rovio فقط گفته در زمان عرضه بازی برای خرید در فروشگاه قرار خواهد گرفت . Rovio در صفحه توییتر خودش زیاد به بازی اشاره نکرده و فقط گفته که بازی بعدی بزرگتر و بهتر خواهد بود . سری اول این بازی در قلب طرفداران با گیم پلی منحصر به فرد , ساده اما جذابش جای باز کرد و Rovio گفته فصد دارد با عرضه  Angry Birds 2 نه تنها طرفداران را راضی نگه داشته بلکه طرفداران جدیدی نیز بدست بیاورد . Jon Peddie یکی از اعضای Rovio گفته پرندگان خشمگین تبدیل به یک محصول سود آور و قابل اطمینان برای عرضه و ساخت سری های بعدی شده و Rovio قصد دارد با بالا بردن هرچه بهتر کیفیت بازی طرفدران بیشتری جذب کند .

Rovio تا به حال ۱۵ نسخه مختلف از  Angry Birds ساخته و آمارهای رشد ۲۰ درصدی بازار برنامه ها , آنهارا ترقیب به ساخت سری دوم بازی کرده است . مخصوصا عرضه بازی Fallout Shelter بازی جدید Bethesda که آمار دانلود را شکست بی تاثیر نبوده و سودی بیش از پنج میلیون و صد هزار دلار  فقط دو هفته از عرضه اش داشته است .

میتوانید تیزر بازی را از ویدیو زیر مشاهده کنید

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.