مشخصات Huawei Honor 4A در آستانه ی رونمایی رسمی به بیرون درز کرد - تکفارس 
مشخصات Huawei Honor 4A در آستانه ی رونمایی رسمی به بیرون درز کرد - تکفارس 

مشخصات Huawei Honor 4A در آستانه ی رونمایی رسمی به بیرون درز کرد

مسعود مقدم
۲۹ تیر ۱۳۹۴ - 22:04
مشخصات Huawei Honor 4A در آستانه ی رونمایی رسمی به بیرون درز کرد - تکفارس 

هفته ی پیش دنیای موبایل در یافت که شرکت آسیایی Huawei قصد دارد که یک عضو جدید به خانواده ی Honor خود اضافه نماید. این گوشی که با توجه به شایعات نزدیک به واقعیت، Huawei Honor 4A نام خواهد داشت در رویداد رسمی فردا رونمایی رسمی خواهد شد. و حال، فقط یک روز قبل از این رخداد، اطلاعات و مشخصات این گوشی توسط منبع چینی، TENAA، به اشتراک گذاشته شده است.

با توجه به اطلاعات ِ TENAA، این گوشی که در ابعاد ۱۴۳.۵ در ۷۲.۱ در ۸.۵ میلی متر عرضه خواهد شد، از یک صفحه نمایش لمسی ۵ اینچی در کنار یک باتری ۲۲۰۰ میلی آمپری بهره می برد. این گوشی قابلیت استفاده از دو سیم کارت همزمان را دارد و با شبکه ی تمام اپراتور های چینی هم خوانی دارد. صفحه نمایش ۵ اینچی این اسمارت فون قابلیت نمایش با کیفیت ۷۲۰P HD را دارد، در حالی که در قلب ِ Honor 4A یک SnapDragon 210 با کمک یک رم با حافظه ی ۲Gb، وظیفه ی پردازش تسک های گوشی را به عهده خواهند داشت.

۴A با حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتی راهی بازار خواهد شد که قابلیت استفاده از کارت حافظه نیز در این گوشی تعبیه شده است. متاسفانه هیچ گونه اطلاعاتی از قیمت این گوشی در دسترس نیست اما تنها چیزی که می شود از آن مطمئن بود این است که این عضو از خانواده ی Honor، یک گوشی میان رده خواهد بود پس قیمت گرانی نخواهد داشت.

تصویر از جلو و پشت Huawei Honor 4A:

gsmarena_001

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.