Galaxy Tab S2 به صورت رسمی تایید شد - تکفارس 
Galaxy Tab S2 به صورت رسمی تایید شد - تکفارس 

Galaxy Tab S2 به صورت رسمی تایید شد

محمدرضا قدمگاهی
۲۹ تیر ۱۳۹۴ - 12:28
Galaxy Tab S2 به صورت رسمی تایید شد - تکفارس 

دیروز بود که شایعاتی از تبلت های جدید سامسونگ منتشر شد که هم اکنون خرسندیم که به شما بگویم آن شایعات به تحقق پیوسته و سامسونگ به صورت رسمی Galaxy Tab S2 را معرفی نمود. همچنین سامسونگ اعلام کرد که کوچترین و نازکترین تبلت ساخته شده در جهان خواهد بود.

آقای “JK Shin” مدیرعامل بخش آی‌تی و موبایل شرکت کره ای سامسونگ اذعان داشت:

طراحی سبک و نازک این تبلت برای ما اهمیت خاصی دارد، به دلیل آنکه اگر ما این تبلت را نازک می ساختیم، کاربران به راحتی میتوانستند به تمام سطوح تبلت دسترسی داشته و راحت تر با آن کار کنند یا به گشت و گذار در اینترنت و انجام کار های روزانه مثل چت کردن و تماس گرفتن بپردازند. ما یقین داریم این تبلت برای راحتی در حمل آن ساخته شده است.

شایعات تا حدودی درست گفتند این دو تبلت که در دو سایز ۹.۷ اینج و ۸.۰ اینج با وضوح نمایشگر ۱۴۴۰ در ۲۵۵۶ هستند، دارای یک پردازشگر octa-Core با فرکانس quad 1.9GHz + quad 1.3GHz و ۳GB رم به علاوه حافظه ذخیره ۳۲GB/64GB و به همراه یک دوربین ۸مگاپیکسل در پشت و ۲.۱مگاپیکسل در جلو می‌باشد.

تبلت ۸ اینچی دارای یک باتری بسیار قدرتمند ۴۰۰۰mAh هست که به خوبی از پس دو روز کار با تبلت بر میاید. ناگفته نماند نسخه ۹.۷ اینچی با وزن بیشتر و یک باتری ۵۸۷۰mAh عرضه خواهد شد. هر دو تبلت در زمان عرضه دارای Android 5.1.1 هستند و از لحاظ لانچر هم، دارای Touchwiz رسمی و جدید سامسونگ میباشند.

این شرکت اعلام کرد که این دو تبلت برای خرید در ماه بعدی موجود بوده ولی حرفی از قیمت زده نشد!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید