Micorosft در تلاش برای توسعه شبکه ی ۴G گوشی های Lumia در هند - تکفارس 
Micorosft در تلاش برای توسعه شبکه ی ۴G گوشی های Lumia در هند - تکفارس 

Micorosft در تلاش برای توسعه شبکه ی ۴G گوشی های Lumia در هند

مسعود مقدم
۲۸ تیر ۱۳۹۴ - 22:10
Micorosft در تلاش برای توسعه شبکه ی ۴G گوشی های Lumia در هند - تکفارس 

مارکت های هندی اسمارت فون ها با سرعت بی سابقه ای رو به رشد هستند، و علاوه بر پیشرفت های حاصل شده در این زمینه، هنوز بخش هایی به توجه بیشتر نیازمندند. شبکه ی ۴G در کشور پهناور هند هنوز به بلوغ کامل نرسیده است اما شرکت مایکروسافت با توجه به نیاز کاربران و گسترش استفاده از گوشی های  موبایل هوشند در هند، تصمیم به فعالسازی این سرویس محبوب در اسمارت فون های موجود در این کشور، و توسعه ی شبکه ی نسل چهارم گرفته است.

مایکروسافت گفته است که با توجه به پیشرفت های شبکه های ارتباطی اسمارت فون ها، فعالسازی ۴G در گوشی های میان رده نیز ممکن شده است اما همچنان ملزم داشتن مودم LTE می باشد.

هنوز هیچ لیست رسمی ای از مدل های واجد شرایط گوشی های سری Lumia به اشتراک گزاشته نشده است اما طبق معمول کاربرانی در شبکه های اجتماعی خبر از پشتیبانی کامل ۴G در هند بر روی مدل های Lumia 930 و Lumia 1520 داده اند. مدل های دیگر از این خانواده که به نظر احتمال پشتیبانی از این شبکه در هند را دارند عبارتند از: Lumia 735, 830, 1320 و ۱۰۲۰ که هنوز اشاره ی رسمی و غیر رسمی ای به آن ها نشده است و احتمالا مدل ِ جدید ۶۴۰ و ۶۴۰XL نیز جزء این گوشی ها باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.