عکسی از Galaxy Note 5 با آندروید ۵ فاش شد - تکفارس 
عکسی از Galaxy Note 5 با آندروید ۵ فاش شد - تکفارس 

عکسی از Galaxy Note 5 با آندروید ۵ فاش شد

محمدرضا قدمگاهی
۲۸ تیر ۱۳۹۴ - 14:25
عکسی از Galaxy Note 5 با آندروید ۵ فاش شد - تکفارس 

شاید کم تر کسی فکر آن را می‌کرد که سامسونگ از طراحی حاشیه دار خود دست بکشد و با یک پرچمدار فوق العاده به طراحی دوران Galaxy S2 بازگردد. تصویری که توسط یک وبسایت چینی منتشر شده است، بیانگر این موضوع است که سامسونگ برای دومین بار دست به طراحی حاشیه های بدون قوس زده است. با توجه به اینکه مونتاژ این گوشی در چین صورت میگیرد، میتوان نتیجه گرفت که این عکس تا حدودی میتواند درست به نظر برسد.

این عکس توانست تمامی شایعات و کانسپت های مربوط به نسخه جدید Note را به سود خود تغییر دهد و طراحی احتمالی Galaxy S6 edge Plus را نیز لو دهد.

gsmarena_002 (4)

 

با توجه به لو رفتن تصویر اصلی این گوشی، میتوان انتظار داشت که تا چند روز آینده شاهد بنجمارک های این غول کره ای تبار باشیم. از این عکس میتوان وضوح QHD و صفحه نمایش ۵.۷اینچ آن را به خوبی تشخیص داد.

همانطور که در خبر های قبلی تکفارس نیز خواندید، این گوشی هوشمند از پردازنده قدرتمند اکسینوس انحصاری سامسونگ، ۴GB رم و حافظه موقت به علاوه سنسور ۱۶MP دوربین که به خوبی از پس یک عکس حرفه ای بر میاید، بهره می برد.

gsmarena_002

همچنین اعلام شده است که ابعاد نهایی این گوشی ۱۵۳.۳mm x 76.1mm x 7.9mm میباشد که تقریبا بزرگترین گوشی سامسونگ در میان پرچمداران به شمار میرود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.