PS Now Beta هم اکنون در انگلستان قابل استفاده است - تکفارس 
PS Now Beta هم اکنون در انگلستان قابل استفاده است - تکفارس 

PS Now Beta هم اکنون در انگلستان قابل استفاده است

محمدرضا قدمگاهی
۲۶ تیر ۱۳۹۴ - 00:50
PS Now Beta هم اکنون در انگلستان قابل استفاده است - تکفارس 

همانطور که میدانید سونی در سال ۲۰۱۴ دست به معرفی PS Now زد، سیستمی که با قیمتی اندک به شما امکان استریم کردن بازی های PS1,PS2,PS3 را خواهد داد و شما میتوانید تجدید خاطرات خود را با این سیستم انجام دهید. هم اکنون نسخه آزمایشی این سیستم مشهور در انگلستان در دسترس عموم قرار گرفته است.

این سیستم بر روی تلویزیون های سونی و کنسول PS4 قابل اجرا است و شما میتوانید با پرداخت ۱۰$ تا ۲۰$ بازی های نسل قبل کنسول های سونی را به راحتی انجام دهید. یک تلویزیون یا کنسول سونی PS4 به همراه یک DS3 / DS4 و صد البته یک اینترنت فوق العاده عالی که بتواند بازی های شما را پردازش کند، نیاز دارید تا از بازی های خاطره انگیز سونی بهره مند شده و لذت کافی را ببرید. این سیستم رایگان نیست و شما با پرداخت ورودی میتوانید به بیش از ۱۰۰ عنوان مشهور سونی دسترسی کامل پیدا کنید.

سونی بلافاصله اذعان کرد که این سیستم در تابستان امسال در دسترس تمامی کشور های جهان قرار خواهد گرفت. بازی های برتری که فعلا در سیستم قرار گرفته دو بازی Bioshock infinite و Mirror’s Edge میباشد و تا به حال بیش از ۱۰۰۰ بار بازی شده اند. این همان سیستم Gaikai است که در سال ۲۰۱۲ معرفی شد و شما میتوانستید بازی های نسل قبل خود را با کیفیت ۷۲۰P به مرحله اجرا و بازی برسانید.

باید ببینیم که این سیستم میتواند با SDK اجرای مستقیم بازی های X360 برروی XBOX ONE رقابت کند یا اینکه در ابتدای مسیر به شکست مبتلا خواهد شد.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید