Galaxy S6 Edge Plus و Galaxy Note 5 در همایش FCC حضور خواهند داشت - تکفارس 
Galaxy S6 Edge Plus و Galaxy Note 5 در همایش FCC حضور خواهند داشت - تکفارس 

Galaxy S6 Edge Plus و Galaxy Note 5 در همایش FCC حضور خواهند داشت

محمدرضا قدمگاهی
۲۵ تیر ۱۳۹۴ - 23:57
Galaxy S6 Edge Plus و Galaxy Note 5 در همایش FCC حضور خواهند داشت - تکفارس 

حتما به گوشتان رسیده است که این چند روز بازار شایعات Galaxy Note 5 و Galaxy S6 Plus بسیار داغ است. گوشی های هوشمندی که مقداری از پدربزرگ خود بزرگ تر هستند. البته فقط نمیتوان نکته مثبت آن ها را بزرگ بودن آن ها دانست بلکه سخت افزار بهتر و … بسیاری از چیز هایی که برای یک گوشی نیمه دومی ۲۰۱۵ لازم است را در خود دارا خواهند بود. حال خبر رسیده است که شما برای اولین بار از نزدیک میتوانید از دو گوشی که یکی از آن ها پرچم دار جدید و یکی دیگر نسخه بهبود یافته نیاکان خود است، را در FCC 2015 ببینید و با آن کار کنید.

امروز رسما تایید شد که این دو گوشی هوشمند در تاریخ ۱۲ آگوست رسما در FCC قابل خرید هستند و این اولین تلنگر است برای اینکه به شما اعلام کند که معرفی رسمی این دو اسمارت فون تا چند هفته آینده دور از انتظار نیست. همچنین کانسپت آرتی از Galaxy Note 5 که به نظر بنده شیک ترین نوت ساخته شده تا به امروز است، منتشر شد :

gsmarena_003

gsmarena_002

در اولین نگاه میتوان شباهت آن را به دو نسخه Galaxy S6 که کاملا مشهود است، یافت. این گوشی از رزولوشن قدیمی Full-HD و صفحه نمایش Super-Amoled و با اندازه ۵.۷ اینچی پشتیبانی میکند. قلب تپنده این تلفن هوشمند، پردازنده نسل جدید سامسونگ یعنی Exynos 7422 SoC که مشابه و هم خانواده آن را در اس۵ دیدیم، میباشد. این اولین گوشی است که از رم ۴GB پشتیبانی می کند و دارای ۱۲۸GB حافظه داخلی یا اینترنال و ۱۶ مگابایت کیفیت سنسور دوربین عکاسی و قابلیت فیلمبرداری ۵K. با توجه به شواهد Galaxy S6 Edge Plus نیز هم اندازه نوت۵ است و دارای SnapDragon 808 SoC می باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید