کباب خورشیدی نوش جان کنید - تکفارس 
کباب خورشیدی نوش جان کنید - تکفارس 

کباب خورشیدی نوش جان کنید

TechFars
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - 12:48
کباب خورشیدی نوش جان کنید - تکفارس 

هیچ‌چیز بهتر از بیرون رفتن و کباب کردن انواع گوشت‌ها نیست. این پدیده‌ی لذت‌بخش که ظاهرا از ابتدای عمر بشر آغاز شده است و البته در آن ایام شکل‌های دیگری داشته، از قضا زحمت بسیاری هم دارد. از گاز و خطرهای آن که بگذریم نوبت به زغال و درست کردن آتش می‌رسد که آن هم کار درستی در طبیعت نیست. از طرفی کباب‌پزها و اجاق‌هایی که از نور خورشید برای تهیه‌ی انرژی خود استفاده می‌کنند در یک عصر ابری هیچ فایده‌ای ندارند.

35-2

اما برای حل هر مشکلی راهی وجود دارد و حالا با کمک GoSun Grill می‌توانید زیر باران هم گوشت مرغ و بره را کباب کنید. این دستگاه از یک باتری حرارتی خورشیدی استفاده می‌کند و می‌تواند به اندازه‌ی هشت نفر غذا درست کند. البته می‌توانید از آن برای پختن چیزهایی که به جوشاندن نیاز دارند هم کمک بگیرید و خلاصه غذاهای مختلفی بپزید.

35-1

در پایان شاید دل‌تان بخواهد به جای سفارش دادن یکی از این دستگاه‌های پخت‌وپز، یک کنسول خانگی تهیه کنید و مدتی کباب خورشیدی نوش جان نکنید. این نکته وقتی اهمیت پیدا می‌کند که بدانید مدل استاندارد این محصول ۳۴۹ دلار است و برای تهیه‌ی وسایل جانبی‌اش نیز باید ۲۵۰ دلار دیگر هزینه کنید. کباب‌پز خورشیدی GoSun Grill ماه دیگر میلادی وارد بازار می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.