تلویزیون های فوق باریک ۴k سونی تا چند ماه دیگر از راه میرسند! - تکفارس 
تلویزیون های فوق باریک ۴k سونی تا چند ماه دیگر از راه میرسند! - تکفارس 

تلویزیون های فوق باریک ۴k سونی تا چند ماه دیگر از راه میرسند!

پارسا حسین زاده
۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - 18:56
تلویزیون های فوق باریک ۴k سونی تا چند ماه دیگر از راه میرسند! - تکفارس 

شرکت سونی اعلام کرده که پیش فروش تلویزیون‌های فوق باریک ۴K این کمپانی در آمریکا آغاز شده و مشتریان می‌توانند برای ثبت پیش فروش تلویزیون‌های اولترا HD سونی اقدام کنند. این تلویزیون‌ها در شش مدل مختلف ارائه شده و تحویل آن‌‌ها به ماه مِی موکول خواهد شد. پیش فروش این تلویزیون ۴۳ اینچی با قیمت ۱٫۳۰۰ دلار آغاز شده و آخرین مدل از این سری، تلویزیون ۷۵ اینچی با قیمت ۸٫۰۰۰ دلار است. سونی هنوز قیمت مدل X900C که نازک‌ترین تلویزیون جهان نام دارد را اعلام نکرده اما بر طبق گزارشات تابستان سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. این تلویزیون ارزش منتظر ماندن را دارد، زیرا ضخامت آن تنها ۵.۰۸ میلی متر است، یعنی حتی نازک‌تر از یک گوشی هوشمند! البته در بین گوشی‌های هوشمند اوپو R5 دارای ضخامت ۴.۸ میلی‌متری است. این تلویزیون دارای فناوری محو کردن لبه است که به کمک آن می‌توان تصویر را به صورت تمام صفحه در تلویزیون به نمایش درآورد.

tv2

تلویزیون‌های سونی علاوه بر پشتیبانی از فناوری Triluminos، دارای قابلیت تصحیح رنگ است که می‌تواند به رنگ‌ها روشنایی، وضوح و طیف رنگ بهتری ببخشد. همان گونه که سونی در نمایشگاه CES 2015 وعده داده بود، این تلویزیون‌ها بر روی پلتفرم اندروید تی‌وی کار می‌کنند. این بدان معنا است که علاوه بر وب‌گردی و اجرای برخی از اپلیکیشن‌های اندرویدی، امکان کنترل تلویزیون از طریق دستورات صوتی نیز وجود دارد. گیمرها می‌توانند با خرید این تلویزیون‌ها از سرویس PlayStation Now بهره ببرند. با این سرویس کاربر می‌تواند بیش از ۲۰۰ بازی پلی‌استیشن را بدون نیاز به خرید هیچ‌گونه‌ کنسولی و تنها از طریق خود تلویزیون و یک دسته‌ی DualShock اجرا کند. بازی‌ها بر روی سرورهای سونی اجرا شده و بر روی تلویزیون استریم می‌شوند.

اگرچه مدل X900C که نازک‌ترین تلویزیون جهان است تا چند ماه عرضه نخواهد شد، اما کاربران می‌توانند پیش سفارش مدل‌های X930C یا X940C را ثبت کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.