تلویزیون های ۳۲ اینچی مناسب برای بازی های رایانه ای:(قسمت دوم) - تکفارس 
تلویزیون های ۳۲ اینچی مناسب برای بازی های رایانه ای:(قسمت دوم) - تکفارس 

تلویزیون های ۳۲ اینچی مناسب برای بازی های رایانه ای:(قسمت دوم)

عرفان رحیمی
۱۴ آذر ۱۳۹۳ - 12:06
تلویزیون های ۳۲ اینچی مناسب برای بازی های رایانه ای:(قسمت دوم) - تکفارس 

 

در قسمت قبلی در مورد یکی از برندهای معروف صحبت کردیم و در ادامه می خواهیم یکی دیگر از تلویزیون های معروف برای بازی های رایانه ای را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

LG 32LB580V-TA

برند LG واقعا به خوبی توانسته بازار تلویزیون را به دست بگیرد و دستگاه های خوبی را از نظر کیفیت ارائه داده است اما در سال های اخیر بیشتر به بازی ها پرداخته و تمرکز خود را روی نمایش بازی ها با وضوح بالاتر پرداخته البته به طور کلی برای همه نوع نمایش ها مناسب بوده ولی منظور آن است که به دلیل شفافیت تصویر و دلایل دیگر بازی کردن با آن بسیار جذاب و پرهیجان خواهد بود.خلاصه پولی را که برای برند های LG می پردازید ارزش دارد.

این نوع از مدل های LG هم از همین نوع است که امکانات بسیار خوبی دارد که یک تلویزیونfull 1080p HD TV است که از تکنولوژی های پیشرفته این بند پرآوازه استفاده می کند. این تلویزیون دارای پورت های HDMI و scart و مجموعه ای از درگاه های رایج دارد. البته این دستگاه دارای قابلیت های اتصال USB و wi-fi و lan می باشد و این قابلیت ها باعث می گردد تا بدون آنکه با کابل لپ تاپ خود را به تلویزیون متصل کنید به راحتی می توانید آن را به صورت کاملا بی سیم به تلویزیون متصل کرده و از راه دور شروع به بازی و یا مشاهده فیلم کنید.

یکی دیگر از ویژگی های مهمی که برای این سیستم در نظر گرفته می شود قابلیت ips آن است که در اینجا بهترین ویژگی برای این تلویزیون محسوب می گردد البته در کنار این موارد دقت رنگ و همچنین زوایای دید گسترده تر از معمولی قرار دارد. از طرف دیگر LG Triple XD Engine است که کنتراست وضوح و رنگ یک تصویر را به شدت ارتقاع می دهد .

اگرچه زمانی که موضوع در مورد بازی های رایانه ای مطرح می شود شاید نتایج حاصل در تلویزیون ها برای ما چندان رضایت بخش نباشد اما به واسطه کارآیی XD Engine  ما قادر خواهیم بود sharpness را پایین بیاوریم و میزان رنگ و کنتراست را برای اینکه با pc شما سازگاری بیشتری داشته باشد تنظیم کنیم.

یکی از مشکلاتی که در اینجا مطرح می شود آن است وقتی در مورد تماشای ویدیئو و یا بازی های کنسولی صحبت می کنیم رضایت بخش خواهد بود ولی در عین حال بازی های pc چندان جالب نیست و قابل توجه هم نیست.

شما می توانید همه تغییرات را به دلخواه خود اعمال کنید و صفحه را مطابق با آنچه که میخواهید تنظیم نمایید. این مدل از LG در عین حال یک صدای فراگیر دارد که بدون نیاز به تغذیه از طریق یک soundbar بسیار خوب کار می کند.مثل سامسونگ این تلویزیون جدیدترین نسل تلویزیون ها محسوب نمی شود و آن به این معنی است که می توانید با قیمتی مناسب آن را خریداری نمایید . ما چند نمونه از آن را در فروشگاه های آنلاین را پیدا کردیم که قیمت متوسط آن ها حدود ۳۵۰ پوند بود.

نتیجه گیری:

این نکته را در نظر داشته باشید که بیش از این نیازی ندارد که بگوییم کدام تلویزیون ها برای بازی های pc مناسب می باشد اما باید این را بدانید که همه برند ها هم برای بازی های رایانه ای طراحی نشده است و آنچه در نمایشگر نشان داده می شود جذاب نیست و ترجیح می دهید تا بازی را با لپ تاپ خود انجام دهید.اما این را هم بدانید که از بین تمامی تلویزیون ها آن هایی که full HD محسوب می گرند را انتخاب کنید چرا که وقتی به پیکسل ها از فاصله نزدیکتر نگاه کنید بسیار بهتر دیده می شود.

این موضوع بدیهی است که اگر به دنبال برند خوبی به غیر از دو مدل LG و سامسونگ هستید در نتیجه باید بتوانید از مزیت تکنولوژی تصویری که سخت افزار lower-end آن ها ارائه می کند برخوردار شوید زیرا این روز ها یک تلویزیون  ۳۲ HD

اینچی lower-end محسوب می شود.

نکته دیگری که در این جا مطرح می شود آن است که اگر چه شما می توانید تمامی این تنظیمات را برای تلویزیون خود کنار بگذارید و به سراغ یک نمایشگر بزرگ تر بروید اما این را هم بدانید که این کار باعث بالا رفتن هزینه شما هم از نظر خرید دستگاه و هم برق مصرفی شما خواهد شد بنابر این بهت است که تلویزیون ۳۲ اینچی را خریداری کنید و با تنظیمات لازم آن را به معیار های خود برسانید.

برگرفته از: بزرگراه رایانه

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.