نسخه ی ارزان تر Desire Eye در راه است - تکفارس 
نسخه ی ارزان تر Desire Eye در راه است - تکفارس 

نسخه ی ارزان تر Desire Eye در راه است

محمد قویدست
۲۱ مهر ۱۳۹۳ - 21:47
نسخه ی ارزان تر Desire Eye در راه است - تکفارس 

روز گذشته با متن کامل معرفی نامه ی مطبوعاتی اچ تی سی برای محصول مخصوص سلفی خودش یعنی Desire Eye همراه تکفارس بودید. اکنون در اسناد این شرکت نام رمزی مربوط به گوشی هوشمند دیگری به همراه دوربین با کیفیت جهت عکاسی سلفی منتشر شده است.  اینطور که پیداست اچ تی سی تایوانی خیلی سریع قصد دارد نام Eye را تبدیل به یکی دیگر از برند های خودش کند و در همسن راستا به زودی قرار است عضو دیگری را به خانواده Eye اضافه کند. نام دستگاه جدید این خانواده One E8 Eye میباشد که با فاش شدن سند مهمی از هند که این دستگاه نیز در آن لیست شده باید منتظر سلفی فون جدید دیگری از سوی اچ تی سی باشیم. در ادامه با ما همراه باشید.

اسناد بسیار زیاد وارد شده به بخش سازمان مدیریت تکنولوژی هند و همچنین بخش فروش اچ تی سی در این کشور نشان از حضور گوشی جدیدی با نام One E8 Eye دارند که بر همین اساس گویا باید منتظر سلفی فون دیگری که احتمالا از اولسن نسخه سلفی فون اچ تی سی ارزان تر است باشیم. این اسناد مشخص کرده‌اند که گوشی جدید HTC در دو رنگ متفاوت نقره‌ای و خاکستری عرضه خواهد شد. قیمت این محصول نیز در حدود ۴۵۰ دلار است که با یک حدس منطقی می‌توان گفت قیمت این محصول نیز با One E8 اصلی نزدیک خواهد بود و انتظار می‌رود قیمت خرده فروشی آن نزدیک به ۵۰۰ تا ۵۵۰ دلار باشد.

One-E8-Eye

هنوز کاملا مشخص نیست این دستگاه چه چیز جدیدی علاوه بر نسخه ی عادی One E8 خواهد داشت. اگر اسناد منتشر شده و گوشی آینده ی اچ تی سی با هم تطابق داشته باشند تنها شاهد یک One E8 با دوربین قوی تر خواهیم بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید