رکورد فروش لوازم جانبی موبایل در دست آیفون ۶ - تکفارس 
رکورد فروش لوازم جانبی موبایل در دست آیفون ۶ - تکفارس 

رکورد فروش لوازم جانبی موبایل در دست آیفون ۶

محمد قویدست
۲۱ مهر ۱۳۹۳ - 13:14
رکورد فروش لوازم جانبی موبایل در دست آیفون ۶ - تکفارس 

هر گوشی موبایلی که خریده میشود حساسیت های بسیاری را در ابتدا به وجود می آورد. خرید محافظ صفحه ی نمایش, خرید بامپر و یا کاور و … همگی از جمله ملزوماتی اند که هرکدام در نوبه ی خود نقش به سزایی در سالم نگه داشتن گوشی و همچنین محافظت از آن در برار انواع ضربات دارند. حال اگر گوشی هوشمند شما یک آیفون جدید باشد حساسیت چند برابر خواهد شد. به همین جهت است آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس در طول ۲ هفته‌ی گذشته موفق به فروش ۲۴۹ میلیون دلار از محصولات لوازم جانبی خود شده‌اند.

۲۴۹ ملیون دلار.  این میزان فروش پس کمتر از یک ماه از توزیع آیفون های نسل جدید شرکت اپل یعنی ۶ و ۶پلاس تعجب‌آور است. این رقم نشان از رشد بالای ۴۰ درصدی فروش لوازم جانبی این دستگاه ها نسبت نسل قبل خود دارند و این در صورتیست که سال گذشته در مدت مشابه تنها شاهد ۱۷ درصد افزایش فروش لوازم جانبی آیفون ۵s بودیم. اینطور تصور میشود که تولید کنندگان لوازم جانبی اپل با بررسی تصاویر و رندر های سه بعدی منتظر شده از آیفون ها پیش از عرضه ی آن شروع به ساخت و تولید لوازم جانبی مانند کاور و بامپر برای آن شده اند و همین موضوع سبب تولید انبوه و بسیار متنوع لوازم جانبی آیفون ۶ و ۶پلاس میباشد.

در صدر جدول فروش لوازم جانبی بری گوشی های آیفون ۶ و ۶پلاس محافظ ها قرار گرفته اند مانند محافظ نمایشگر و کاور محافظ و … فروش محافظ نمایشگر ۱۲۰ درصد نسبت به ۲ هفته‌ی اول افزایش یافته و فروش محافظ‌های بدنه ۷۸ درصد از لحاظ قیمت کل و ۶۳ درصد از نظر تعداد افزایش را تجربه کرده است. فروش دیگر تجهیزات جانبی نیز گرچه به پای محافظ های گوناگون نمیرسند اما به هر حال با رشد همراه بوده اند؛ فروش هدفون و میکروفن ۱۰ درصد و بلندگوی بلوتوث نیز ۵ درصد افزایش یافته است.

این اعدا و ارقام کماکامن میتوانند رشد بیشتری را تجربه کنند. بنا بر گزارش منتشر شده ۴۹ درصد از خریداران دستگاه های آیفون در همان فروشگاه اقدام به خرید لوازم جانبی نیز میکنند و اما ۵۱ دصد باقی مانده چه؟ در ادامه شاهد هستیم که ۵۱ درصد باقی مانده پس از بیرون رفتن از فروشگاه اپل اقدام به خرید لوازم جانبی برای آیفون های جدیدشان میکنند. نکته ی جالب اینحاست که اعداد و ارقام منتشر شده تنها حاکی از آن ۴۹ درصد از مصرف کنندگانی است که در فروشگاه اپل اقدام به خرید لوازم جانبی برای دستگاه خود میکنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.