تبلت فوق قدرتمند وایو، هشداری برای سرفیس پرو - تکفارس 
تبلت فوق قدرتمند وایو، هشداری برای سرفیس پرو - تکفارس 

تبلت فوق قدرتمند وایو، هشداری برای سرفیس پرو

محمد قویدست
۱۵ مهر ۱۳۹۳ - 13:18
تبلت فوق قدرتمند وایو، هشداری برای سرفیس پرو - تکفارس 

با تبلت های خوش ساخت و خوش قیمت مایکروسافت آشنا هستید. تبلت های بسیار قدرتمند که تفاوت های بسیار جزئی با لپ تاپ ها دارند و مایکرسافت نیز بسیار بر این موضوع مانور تبلیغاتی داده است. ردموندی ها تا پیش از این هیچ رقیبی را در حد سرفیس ها و به خصوص سرفیس پرو ۳ نمیدانستند تا اینکه انتشار خبر عرضه ی احتمالی یک رقیب سرسخت از سوی همتای ژاپنی یعنی وایو، دلهره را برای مایکروسافت به ارمغان آورد. در ادامه ی خبر با ما همراه باشید.

برند مشهور وایو که یکی از زیر مجموعه های قدرتمند شرکت سونی بود در سال گذشته با جدایی از سونی اعلام استقلال خود را به عنوان یک برند بزرگتر اعلام کرد. تا امروز دستگاهی از سوی وایو تحت برند انحصاری این شرکت روانه ی بازار نشده است اما به گزارش برخی منابع وایو در حال کار بر روی رقیبی سر سرخت برای تبلت همه فن حریف مایکروسافت یعنی سرفیس پرو ۳ میباشد.

xrkjzncej4ukedcgeyrp

بنا بر اطلاعات فاش شده تبلت آینده ی وایو با یک قلم هعوشمند عرضه خواهد شد. صفحه نمایش ۱۲ اینچی با کیفیت ۴K نیز میزبان چشم های شما خواهد بود و همچنین امکان عرضه ی این تبلت با یک کیبورد وایرلس نیز پیش بینی میشود.

شاید با استفاده از پردازنده‌های چهار هسته ای سری H اینتل و گرافیک‌های Iris Pro اینتل که رزولوشن ۲۵۶۰×۱۷۰۴ پیکسلی این تبلت را تغذیه میکنند و دو پورت USB 3.0، سوکت HDMI، یک دیسپلی پورت و همچنین درگاه SDXC این تبلیت به رقیب بسیار سرسختی برای سرفیس پرو ۳ محسوب شود اما بنا بر شایعات این تبلت تنها در ژاپن عرضه میشود.

jgiueceps4c7cawuku5f

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید