تحلیل بازی Valiant Hearts: - تکفارس 
تحلیل بازی Valiant Hearts: - تکفارس 

تحلیل بازی Valiant Hearts:

عرفان رحیمی
۱۰ مهر ۱۳۹۳ - 12:06
تحلیل بازی Valiant Hearts: - تکفارس 

 

 

جنگ های جهانی همیش یک سوژه پرکاربرد در صنعت بازی سازی به شمار می اید و در این زمینه بازی های گوناگونی طراحی و پیاده سازی شده اند.

اما یکی از بازی هایی که در این زمینه توانسته عنوان متفاوتی رو از خودش به جا گذارد بازی the great war بعد از اینکه در نمایشگاه E3 امسال شرکت کرد توانست در بین سایت های بازی امتیاز خوبی کسب کند و موفقیت خود را تکمیل کند.

شاید وقتی محیط این بازی را ببینید با خود بگویید مگر می شود که در یک محیط ۲.۵ بعدی برای موضوع جنگ جهانی بازی ساخت و این امر برای شرکت سازنده یک ریسک بزرگی محسوب می گردد.

اما موتور بازی به خوبی توانسته این موضوع را به بهترین شکل نشان دهد و طراحی و گرافیکی هم که در این بازی به کار رفته است به زیبایی بازی اضافه کرده است.

موضوع اصلی این بازی در مورد نامه هاییست که در جنگ جهانی اول بین افراد تبادل می شده و شما با دنبال کردن ۴ کاراکتر در این بازی قادر به روبرو شدن با اتفاقات و حوادث اون دوره می شوید.

برای هر کدام از این شخصیت ها یک ماموریت و وظیفه خاصی در نظر گرفته شده مثلا به کمک یکی از اون ها می توانید معماهای پیش روی خود را حل کنید.

یکی دیگر از مواردی که در این بازی باید به آن اشاره کرد صداگذاری و فضاسازی بازی با استفاده از صداهاست که به خوبی شما را در فضای بازی قرار می دهد و تا ساعت ها گرم این بازی می کند.

 

1

 

در مجموع این بازی یکی از بهترین بازی های این سبک بوده که توانسته فروش خوبی هم با وجود این سبک متفاوت داشته باشد.

نسخه اصلی این بازی برای PC در نظر گرفته شده است اما نسخه های کنسولی آن هم در شبکه های این کنسول ها قابل دریافت و دانلود می باشد.

 

بازی ۴۱۱۴۸  برای اندروید:

در سالهای اخیر صنعت بازی سازی در ابران پشرفت های بسیاری داشته و بازی سازان ایرانی توانسته اند برای سیستم عانل های اندروید و ios هم برنامه های چشمگیر و سرگرم کننده ای را بسازند.

یکی از این بازی هایی که به تازگی برای سیستم عامل اندرویند منتشر شده است بازی ۴۱۱۴۸ است که به تازگی منتشر شده است.این بازی به صورت سریال و پشت سر هم ساخته شده است و قرار است که  در ماه های آینده نسخه های جدید اون تولید شود.

در قسمت اول این بازی با مردی روبرو می شویم که در یک محیط عجیب به هوش اومده و چیزی از گذشته به یاد نمی آورد و در این بازی با استفاده از زیرنویسی هایی که انجام می شود به این مرد کمک کرده تا حافظه خود را به یاد آورد و به اهداف خود برسد.

 

3

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.