نکسوس های جدید در راه اند - تکفارس 
نکسوس های جدید در راه اند - تکفارس 

نکسوس های جدید در راه اند

محمد قویدست
۱۰ مهر ۱۳۹۳ - 23:17
نکسوس های جدید در راه اند - تکفارس 

پاییز هر سال خبر های خوبی برای طرفداران اندروید منتشر میشود. در این دو ماه معمولا با نسخه های جدید تلفن نکسوس و همچنین سیستم عامل اندروید همراه هستیم. حال نیز خبر هایی از معرفی دو دستگاه جدید از سری خانواده ی نکسوس به گوش میرسد. یک تبلت و یک گوشی هوشمند نکسوسی که قاعدتا هر دو به آخرین نسخه ی سیستم عامل اندروید یعنی اندروید L مجهز هستند. پیش تر نیز خوانده بودید که تبلت نکسوسی امسال را اچ تی سی و گوشی هوشمند مبتنی بر اندروید خام را موتورولا تولید خواهد کرد. حال خبر های بیشتری از سخت افزار به کار رفته در نکسوس جدید تولیدی موتورولا منتشر شده است. با ما همراه باشید.

سایت اندروید پلیس که پیش تر نیز به خاطر لو دادن اخبار مهم اندرویدی شهرت داشته است، عکسی را منتشر کرده که احتمالا نکسوس بعدی گوگل باشد. عکس در حالت عادی اطلاعات چندان زیادی در اختیار کاربر قرار نمیدهد اما میتوان حد و اندازه انی تلفن را با توجه به عکس های منتشر شده حدس زد. گویا با یک فبلت همراه هستیم تا یک گوشی هوشمند جمع و جور.

moto-shamu shamu

همچنین چندی بعد عکسی از این گوشی هوشمند در کنار ال جی جی۳ منتشر شد که گواهیست بر اندازه ی بزرگ این گوشی. به طور کاملا واضح در تصویر زیر نیز مشاهده میشود که ابعدا این گوشی کاملا از ال جی جی۳ که بزرگترین گوشی هوشمند جدا از فبلت ها حساب میشود نیز بزرگتر است.

shamu-possible-710x463

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.