غرفه ی خالی از مشتری ایکس باکس در ژاپن - تکفارس 
غرفه ی خالی از مشتری ایکس باکس در ژاپن - تکفارس 

غرفه ی خالی از مشتری ایکس باکس در ژاپن

محمد قویدست
۵ مهر ۱۳۹۳ - 12:46
غرفه ی خالی از مشتری ایکس باکس در ژاپن - تکفارس 

سونی و پلی استیشن تمامی بازار را گرفته اند . فروش بسیار زیادی که به کابوس ردموندی های تبدیل شده است . حتی خود سونی هم نمیداند چرا انقدر فروش دارد! حال در این هیاهو و طوفان جهانی سونی تصور کنید محصولی قصد رقابت و خودنمایی در مرکز طوفان را داشته باشد. پر واضح است که نتیجه ی این عمل چیزی جز شکست مطلق نمیباشد. گزارش مالی مایکروسافت در ژاپن هم همین موضوع را تایید میکند.

یاد ایکس باکس ۳۶۰ بخیر. سرسخت ترین رقیب پلی استیشن ۳ . فروش نسبتا خوبی هم داشت با اینکه کماکان از پلی استیشن عقب تر بود. حال به گوش میرسد ایکس باکس وان در یک هفته تنها توانسته سخ خزار عدد به فروش برساند. حتی از پلی استیشن ۳ هم کمتر! این در حالی است که پلی استیشن ۴ حدود ۲۴ هزار واحد فروش داشته و این چیزی نیست جز کابوس وحشتناک غول مستقر در ردموند.

با تمام اینها هنوز در ژاپن اثری از تبلیغات تلوزیونی مایکروسافت برای فروش کنسول جدیدش مشاهده نشده. مردم ژاپن کماکان این محصول را با ایکس باکس ۳۶۰ اشتباه میگیرند و بسیاری حتی نمیدانند ایکس باکس وان چیست! فروش ایکس باکس وان هر روز کمتر میشود و فروش ایکس باکس ۳۶۰ هم فاصله ای تا رقم ۰ ندارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید