iOS 8.0.2 منتشر شد - تکفارس 
iOS 8.0.2 منتشر شد - تکفارس 

iOS 8.0.2 منتشر شد

محمد قویدست
۴ مهر ۱۳۹۳ - 16:20
iOS 8.0.2 منتشر شد - تکفارس 

همزمان با معرفی نسل جدید آیفون از سوی کمپانی اپل، iOS 8 نیز برای دانلود کاربران در دسترس قرار گرفت. با توجه به امکانات خوب این نسخه که ماه های گذشته از آنها رو نمایی شده بود تقریبا نیمی از کاربران دستگاه های اپل سیستم عامل خود را به این نسخه ارتقا دادند. چند ساعت بعد زمزمه هایی در مورد باگ های گوناگونی از جانب کاربران اپل به گوش میرسید و بعد از دو روز نیز تمامی فضای اینترنت پر بود از متن خبر هایی در مورد اشکالات بسیار در iOS 8 . در ادامه با ما همراه باشید .

همانگونه که در ابتدای مقاله گفتیم، iOS 8 اپل با اشکالات بسیار اساسی و دردسر سازی برای کاربران ارائه شد. با فاصله ی کم زمانی اپل آپدیت iOS 8.0.1 را برای دانلود کاربران عرضه کرد که پس از آن کاربران نسل جدید گوشی های اپل با اعتراضات بسیاری مبنی بر عدم کارکرد درست گوشی بودند که اخبار جدیدی مبنی بر ایرادات اساسی iOS 8.0.1 مانند عدم کار کردن درست سنسور اثر انگشت خبر ساز شدند. اپل نیز بلافاصله این آپدیت را از دسترس خارج کرد و اکنون با ارائه ی iOS 8.0.2 امیدوار است بتواند از شر اخبار نه چندان خوشایند مبنی بر ایرادات سیستم عامل، باز هم دل کاربران را به دست آورد.

اپل در دردسر افتاده است. از سویی تمسخر های بی پایان مبنی بر خم شدگی آیفون ۶ پلاس و همچنین طراحی نه چندان جالب نسل جدید آیفون و از سوی دیگر مشکلات نرم افزاری.

بنابر گفته ی اپل در آخرین آپدیت مشکلات Health Kit و کیبورد های جانبی از سوی اپل رفع شده اند و همچنین دیگر شاهد باگ های موجود در آپدیت های قبلی نیستیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید