معرفی چند نرم افزار کاربردی برای ویندوز فون: - تکفارس 
معرفی چند نرم افزار کاربردی برای ویندوز فون: - تکفارس 

معرفی چند نرم افزار کاربردی برای ویندوز فون:

عرفان رحیمی
۴ مهر ۱۳۹۳ - 08:43
معرفی چند نرم افزار کاربردی برای ویندوز فون: - تکفارس 

 

 

همانطوری که می دانید سیستم عامل ویندوز فون رفته رفته داره بین کاربران خودش جا باز می کند و کم کم افراد در حال ساخت نرم افزار هایی برای این سیستم عامل هستند.

طبیعتا یکی از اولین نرم افزار هایی که باید روی گوشی شما باشد نرم افزار مدیریت فایل ها می باشد.

نرم افزار metro  file manager از جمله نرم افزار های کاربردی است که برای سیستم عامل ویندوز فون ساخته شده است و این نرم افزار علاوه بر اینکه دارای رابط کاربری مناسبی است به خوبی با فضاهای ابری رابطه برقرار می کند و به سادگی میتوانید از این نوع مدیریت ها بهره ببرید.

بوسیله metro می توانید به راحتی فایل های خود را بین پوشه ها  جابجا نموده و فایل های زیپ ا هم بدون نصب دویاره نرم افزار جدید باز کنید.

اما فوتوشاپ رو دیگه همه حتی کسانی که از کامپیوتر سررشته ای ندارند هم حداقل یک بار به گوششون خورده و جالب اینجاست که نسخه این نرم افزار برای سیستم عامل ویندوز فون هم ارائه شده است که نام اون photoshop express  می باشد.

البته این موضوع را نباید فراموش کرد که البته استفاده از این نسخه موبایلی اصلا به کاملی نسخه ویندوزی اون نیست ولی به هر حال تا حدود زیادی می توان از ابزار های به کار رفته در آن برای ویرایش تصاویر خود استفاده کنید.

افکت های موجو در این نرم افزار هم بخش دیگری از جذابیت ای آن به شمار می رود.

یکی از مهمترین ویژی های نسخه موبایلی فوتوشاپ این است که بوسیله حرکت انگشتان می توان نور تصویر خود را کم و زیاد کنید که این امر باعث می شود تا به نتیجه دقیقتری در این موضوع برسیم.

البته این نرم افزار نسخه های اندرویدی هم دارد که می توانید دانلود نموده و استفاده کنید.

یکی دیگر از نرم افزار هایی را که بوسیله اون در سیستم عامل ویندوز فون می توانید بارکد های Qr را اسکن کنید نرم افزاری با نام QR barcode  است که از مهمترین ویژگی ها کم حجم بودن آن است.

اما در آخر هم یک نرم افزاری معرفی می کنم که مخصوص همین سیستم عامل بوده و برای حفظ مصرف باتری تون کاربرد داره نام اون Battery.net است که مزان مصف باتری شما را در یک هفته گذشته نشان می دهد و بوسیله اون می توانید ببینید که کدامیک از این نرم افزار ها میزان باتری بیشتری مصرف نموده است.

 

images (1)

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید