مسخره کردن آیفون ۶ پلاس پس از انتشار ویدئوی تست خم شدن - تکفارس 
مسخره کردن آیفون ۶ پلاس پس از انتشار ویدئوی تست خم شدن - تکفارس 

مسخره کردن آیفون ۶ پلاس پس از انتشار ویدئوی تست خم شدن

محمد قویدست
۳ مهر ۱۳۹۳ - 16:05
مسخره کردن آیفون ۶ پلاس پس از انتشار ویدئوی تست خم شدن - تکفارس 

پیش تر ویدئوی تست خم شدن آیفون ۶ پلاس را در تک فارس مشاهده کرده اید. در این تست آیفون مقاومت چندان دلچسب و جالبی از خود نشان نداد و با دست خالی به راحتی خم شد و به حلت اولیه ی خود نیز بازنگشت! حال این ویدئو مضحکه ی دست رقیبان و شبکه های طنز گوناگون شده است. از ال جی تا ۹GAG همگی به طور متحد دست به مسخره کردن و ساختن جوک در باره ی آیفون ۶ پلاس زده اند. در ادامه با ما همراه باشید.

میتوان شروع کننده ی این جو را ال جی دانست که با انتشار عکسی در حساب توییتر خود به آیفون ۶ یادآوری میکند که فقط ال جی جی فلکس است که پس از خم شدن به حالت اول برمیگردد.

bent-1_092514081609 LG-bentgate-640 Screen-Shot-2014-09-24-at-08.57.38-copy

پس از آن نیز وبسایت سرگرمی و طنز معروف ۹GAG دست به انتشار تصویری زد که در آن از آیفونی میگویید که میتوان به عنوان یک گوشی تا شو از آن استفاده کرد اما فقط برای یک بار !

WnRU1Hm

کیت کت نیز از جمله شرکت هایی بود که دست به تمسخر آیفون جدید شرکت اپل زد. سال گذشته نوکیا با طعنه ای بر نام کیت کت که بر روی نسخه ی جدید اندروید قرار داشت تصویری از یک شکلات کیت کت شکسته منتشر کرد. امسال نیز کیت کت خواسته یا ناخواسته علاوه بر مسخره کردن آیفون ذهن بسیاری را به طعنه ی جالب نوکیا در سال گذشته برد.

کیت کت با انتشار تصور زیر خطاب به آیفون اعلام کرد که “ما میشکنیم. خم نمیشویم!”


kitkat

 

از جمله تصاویر طنز دیگری که منتشر شد مدل سالوادور دالی از آیفون ۶ بود. نقاش معروف دالی برای طرح های خمیده اش شهرت بسیاری دارد و از همین جهت برخی خم شدن آیفون را به نوعی الهام گیری اط سبک طراحی سالوادور دالی دانسته اند.

News022

برخی از افراد نیز با ارائه ی بسته ی پیشنهادی برای تعمیر آیفون های خم شده سعی در تمسخر این دستگاه داشته اند. بسته ی پیشنهادی شامل یک وردنه ی نانوایی ، یک اتو و چسب صیقلی است.

News015

و این پایان ماجرا نیست! افراد هم اکنون نیز در حال تولید محتوای طنز در حوزه ی خم شدن آیفون ۶ پلاس هستند. سوالی که مطرح است این است که آیا اپل از اجرای یک تست خمیدگی ساده و یا تولید یک گوشی با کیفیت تر عاجز بوده یا اینها تمام سیاست های اپل اند؟ هیچ محصولی کامل نیست و آیفون های امسال اپل مهر تاکیدی بر این شعار بودند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.