معرفی نرم افزار AIDROID برای اتصال راه دور: - تکفارس 
معرفی نرم افزار AIDROID برای اتصال راه دور: - تکفارس 

معرفی نرم افزار AIDROID برای اتصال راه دور:

عرفان رحیمی
۳ مهر ۱۳۹۳ - 08:55
معرفی نرم افزار AIDROID برای اتصال راه دور: - تکفارس 

 

 

ممکن است یکی از مواردی که برای شما بسیار ناراحت کننده باشد این موضوع است که شما در محلی گوشی خود را جابگذارید و در همون روز هم دقیقا یک قرار کاری مهم دارید . اینجاست که یکی از اپلیکیشن های به روز به کمک شما می آید و می توانید از راه دور به گوشی خود دسترسی پیدا کرده و فاصله بین خود و گوشیتان را کاهش دهید و از آن حتی در راه دور هم استفاده کنید.

نرم افزار AIDROID  نام یک نرم افزاری است که از طریق اون می توان کامپیوتر را به گجت های گوناگون متصل کرد.

برای این امر کافیست شما این نرم افزار را دانلود کرده و آن ر اروی گوشی خود نصب کنید و حساب جدید خود را در آن افتتاح کنید و سپس با استفاده از یک لپ تاپ و یا PC  به موبایل خود متصل می شوید.

پس از نصب این نرم افزار یک لینک و یا آی پی ادرسی دریافت می کنید که باید اون رو در مرورگر خود قرار داده و وارد این لینک شوید.

سپس یک محیطی برای شما باز می شود که تمامی دسترسی های موبایلتون در دست شماست و شما می توانید از طریق اون و از راه دور بر روی تمامی امکانات گوشی خود دسترسی داشته باشید.

یکی از مهمترین ویژگی های این نرم افزار این است که شما به راحتی می توانید فایل های را بین گوشی و لپ تاپ خود دانلود و یا آپلود کنید.

با استفاده از این نرم افزار می توان مدیریت از راه دور تمامی فایل ها مثل مدیریت موزیک ها و تصاویر رو هم به دست گرفت.

 

images

 

یکی دیگر از مهمترین مزیت های این نرم افزار پر کاربرد این است که با استفاده از اون می توان به گوشی خود متصل شد و با اون مشغول ارسال پیامک شد و همچنین به دفترچه تلفن موبیل هم میتوان به راحتی دسترسی داشت.

جالب اینجاست که با استفاده از Aidroid  می توان گوشی تلفن را هم کنترل کرد و با انتخاب camera به دوربین متصل شد و از همان فاصله عکس یا فیلم گرفت.

شاید بتوان سبک استراتژیک در بازی های کامپیوتری را یکی از انواعی دانست که در pc  با قدرت و امکانات و گرافیک بهتری نمایان شده است و در این نوع سری بازی ها کنسول های مختلف نتوانسته اند که به جذب مخاطب بپردازند و موفق عمل کنند.

یکی از پرطرفدارترین بازی های سبک استراتژیک بازی company of heroes2  است که تمام افراد اهل فن با آن آشنایی دارند.

چند روزی هست که این نرم افزار نسه جدیدش تولید و عرضه شده است و در این سری تبادل بین افراد و همچنین نقشه های بازی بهبود قابل توجهی داشته .

 

images (1)

 

اما یکی دیگر از بازی های این سبک که آن هم چند روزی از انتشارش نمی گذرد بازی جذاب sniper elite3  می باشد که نسبت به نسخه قبلی این بازی بسیار بهبود بخشیده و این موضوع را می توان از گرافیک خوب بازی و همچنین game play   بازی به خوبی فهمید.

یکی از جدیدترین و زیباترین بخش هایی که در این بازی ارائه شده شلیک گلوله با تصویر آهسته است که می توان مسیر رسیدن گلوله به هدف را دنبال کرد.

مخفی شدن از دید و همچنین استفاده از اشعه x   یکی دیگر از مواردی است که به خوبی به آن پرداخته شده است.

این بازی در زمان جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد و شما کارل شخصیت این بازی را برای اجرای ماموریت های خود دنبال و هدایت می کنید.بخش تکنفره بازی تنها از ۸ مرحله تشکیل شده است اما هر کدام از این ۸ مرحله خود به روش های گوناگونی قابل انجام است که همین موضوع سبب این می شود که زمان بازی افزایش یابد.

این بازی برای pc  و همه کنسول های نسل هفتم و هشتم ارائه شده است.

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید