معرفی چند بازی پرطرفدار: - تکفارس 
معرفی چند بازی پرطرفدار: - تکفارس 

معرفی چند بازی پرطرفدار:

عرفان رحیمی
۱ مهر ۱۳۹۳ - 12:43
معرفی چند بازی پرطرفدار: - تکفارس 

 

 

بعد اینکه سری بازی های lego  به بازار آمد و خوب البته موفق هم بود سری جدید ان به نام هابیت بر اسال فیلم آن ساخته شده است و سعی شده که موضوع را از زاویه دیگر بررسی کند.

شما می توانید به جای شخصیت های لگوی شجاع قرار گرفته و به جنگ سرزمین های دیگ سفر کنید و از مهارت های خود در این بازی برای شکست دشمن کمک بگیرید.

جالب است بدانید که این بازی هم برای pc  و هم کنسول های مختلف بازی طراحی و پیاده سازی شده است.

 

اغاز سری جدید بازی CALL OF DUTY  در راه است و این نوید را بدهیم که برای کنسول های نسل هفتم هم منتشر می گردد. البته در این سری جدید قصد شده است که بسیار روی بحث گرافیک و بهبود آن توجه  ویژه ای شود.

داستان بازی در آینده اتفاق می افتد و پرش های بلند و تفنگ های پیشرفته از جمله ویژگی های جدید این سری و نسخه جدید از بازی معروف CALL OF DUTY  است.

 


images (7)

 

اما یکی از بازی های محبوب اندرویدی که می توان به آن اشاره کرد. Fish live  است که در اون می توانید آکواریوم مورد نظر خود را شکل داده و ماهی های خود را پرورش داده و به اون ها غذا بدهید و مراقب محیط زندگی اونها باشید و با کسب امتیاز ویژگی های جدید و امکانات ویژه ای را برای خود بجود آورید.

بازی گرافیک جذابی داره و ساعت ها می تونه شما رو به خود جذب کنه.

 

اما یکی دیگر بازی هایی که بسیار خاطره انگیز است همون بازی نقطه بازی است که در دوران کودکی زیاد آن را بازی کرده ایم. این بازی جذاب اندرویدی بوده و باید نسبت به حریف خود مربع های بیشتری را شکل دهید و البته اگر دوستان شما این بازی را بر روی گوشی های خود داشته باشند می توانید به صورت دو نفره به ادامه این بازی مهیج بپردازید.

 

 

images (5)

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.