چند نکته و ترفند برای افزایش سرعت ویندوز ۸: - تکفارس 
چند نکته و ترفند برای افزایش سرعت ویندوز ۸: - تکفارس 

چند نکته و ترفند برای افزایش سرعت ویندوز ۸:

عرفان رحیمی
۲۹ شهریور ۱۳۹۳ - 17:40
چند نکته و ترفند برای افزایش سرعت ویندوز ۸: - تکفارس 

 

اگر شما هم جزو اون دسته از کاربرانی هستید که می خواهید سرعت استفاده خود را از ویندوز ۸ بالا ببرید و به صورت حرفه ای تر با ویندوز برخورد کنید به نکاتی که در زیر برای شما مطرح می کنم توجه کنید:

بیشتر مواقع کاربران از فضای شروع ویندوز ۸ می رنجند و شکایت از این دارند که چرا محیط شروع ویندوز به این صورت می باشد و دوست دارند که با همان محیط ویندوز ۷ کار کنند اما جالب است بدانید که با تغییراتی کوچک می توان این محیط را در ویندوز ۸٫۱ به راحتی تبدیل به فضای کاربری راحت تر و شبیه به ویندوز ۷ کرد.

برای این کار روی نوار وظیقه ویندوز خود کلیک راست کنید و پس از انتخاب گزینه properties  روی تب navigation   کلیک کنید. حال گزینه when I singn in or …..   را تیک بزنید و روی دکمه ok  کلیک کنید.

 

 

windows8-1

 

البته در این پنجره گزینه های دیگری هم موجود است مثلا می توانید تعیین کنید که تصویر پس زمینه به هنگام شروع نمایش داده بشود یا نه.

یکی دیگر از مشکلاتی که کاربران ویندوز ۸ با آن بسیار دست و پنجه نرم می کنند منوی start ویندوز است که از آن حالت خارج شده و امکانات قبلی را به صورتی دیگر در اختیارشان قرار می دهد.

با این روش می توانید دکمه منوی استارت را به حالت قدیمی خود تبدیل کنید.

برای این کار دوباره روی نوار وظیفه ویندوز خود کلیک راست کنید و پس از انتخاب گزینه properties  روی تب navigation   کلیک کنید. سپس تیک گزینه show the apps view …  را بزنید و روی ok  کلیک کنید که با این کار شما با همان شکل و شمایل قبلی ویندوز و منوی شروع روبرو می شوید.

البته با آمدن ویندوز ۹ این مشکلات برطرف شده و سعی شده که محیط را بیشتر به همان نسخه های قبلی تبدیل کنند ضمن اینکه می توان از ویژگی های ویندوز ۸ هم در این نسخه از ویندوز استفاده کرد.

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.