تحلیل بازی بتلفیلد: - تکفارس 
تحلیل بازی بتلفیلد: - تکفارس 

تحلیل بازی بتلفیلد:

عرفان رحیمی
۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - 20:02
تحلیل بازی بتلفیلد: - تکفارس 

به تازگی بین دو بازی BATTLEFELD  و بازی پرطرفدار CALL OF DUTY  یک رقابت بزرگ درگرفته است .

بتلفیلد که یک بازی بسیار مهیج و با گرافیکی بسیار زیبا طراحی شده یک هشدار بزرگی برای بازی CALL OF DUTY  به ارمغان آورده است و سعی کرده در سناریو و نحوه پیاده سازی بازی و… از بازی دیوتی پیشی بگیرد و گوی سبقت را از این بازی بگیرد و طرفدارن را به سوی خود جلب کند.


news_new_screenshots_of_battlefield_3-11931

این بازی سعی کرده مشکلاتی را که در نسخه های قبلی این بازی بوده را به طور چشمگیری برطرف کند و صحنه ها و قسمت هایی در این بازی خلق کند که صحبت در مورد آن و توصیف زیبایی های آن کمی سخت است.

نسخه های اولیه  و قدیمی این بازی گرچه زیبا و جذاب بود ولی به خوبی نتوانسته بود در دل مردم به اندازه بازی CALL OF DUTY  جا باز کند و همچنان در تلاش برای این بازی بود . با آمدن نسخه سوم بتلفیلد اوضاع تغییر کرد و از انجایی که به خوبی در این نسخه سبک نظامی اکشن را به خوبی نشان می داد توانست بسیاری از طرفداران را به خود جلب کند و مورد دیده شدن توسط افراد شود.

اما سناریوی اصلی این فیلم بیشتر در مورد اوضاع و جنگ بین ابر قدرتها و به اصطلاح کشورهاییست که از نظر قدرت با هم در رقابتند و اکنون سال ۲۰۲۰ فرا رسیده و بین این کشورها جنگ های بزرگی شکل گرفته و ادعاها به اوج خود رسیده.

اما این بار ِ DICE زحمت زیادی را برای این بازی کشیده و توانسته است نشان دهد که این سربازانی که از یک طرف به جنگ بین کشورها مشغولند دارای احساساتی هستند که آن ها را با میدان جنگ متمایز می کند.

اما BATTLEFILD4  قول داده که بسیاری از مشکلات و نوسان های نسخه های قبلی را از بین ببرد و بخش تکنفره خود را بسیار بهبود بخشد و پرشورتر و مهیج تر از قبل این گام های رو به جلو را برداد.

 

 

a5e3d0bbfd12

یکی از بخش های بسیار مهیج این بازی این است که سربازان را مدام  به مناطق مختلف نظیر باکو و شانگهای و… برده و لحظات و میدان های متنوعی را برای بازیکنان به ارمغان می آورد.

از دیگر ویژگی های بهبود یافته می توان به این موضوع اشاره کرد که حتی لنز دوربین و کثیفی ناشی از باران و برف یا گل را به خوبی به تصویر کشیده و فضای بازی بهتر شده و صحنه ها و المان های طبیعت بسیار شفافتر و طبیعی تر از کذشته رقم خورده.

اما صحنه های ویژه دیگر هم به آن اضافه شده اینکه در  هنگام رانندگی امکان شلیک به یک هلی کوپتر داده شده و صحنه های آهسته و زیبایی را برای بازیکنان به ارمغان آورده.

 

 

 

 

 

 

برگرفته از: offlinemag

 

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.