IFA 2014: ایسوس معرفی کرد؛ ساعت هوشمند ZenWatch با نمایشگر خمیده - تکفارس 
IFA 2014: ایسوس معرفی کرد؛ ساعت هوشمند ZenWatch با نمایشگر خمیده - تکفارس 

IFA 2014: ایسوس معرفی کرد؛ ساعت هوشمند ZenWatch با نمایشگر خمیده

محمد قویدست
۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - 20:00
IFA 2014: ایسوس معرفی کرد؛ ساعت هوشمند ZenWatch با نمایشگر خمیده - تکفارس 

ساعاتی است که نمایشگاه IFA به راه افتاده است و اولین شرکتی که دست به معرفی محصولات جدید خود در این نمایشگاه زده ایسوس میباشد . بالاخره ساعت هوشمند ایسوس پس از تبلیغات و پوستر های فراوان , با تمرکز بر کنترل از راه دور و امنیت بسیار بالا معرفی شد . ساعت هوشمند ایسوس مبتنی بر اندروید ور است و دارای یک صفحه نمایش ۱.۶۳ اینچی است . در ادامه با ما همراه باشید .

ساعت جدید ایسوس که با تاکید فراوان این شرکت بر توانایی کنترل از راه دور و همچنین امنیت بسیار بالا در حوزه ی حفاظت اطلاعات عرضه شده است از یک صفحه نمایش مستطیلی نسبتا خمیده ۱.۶۳ که همچون ساعت هوشمند قبلی این شرکت از نوع AMOLED میباشد بهره میبرد . گوریلا گلس ۳ نیز از صفحه نمایش این ساعت در برابر ضربات احتمالی محافظت میکند . بند این ساعت نیز همانند ساعت معرفی شده از نوع ۲۲ میلی متری بود که به راحتی قابل تعویض است .

از جمله مشخصات سخت افزاری میتوان به یک پردازنده‌ی ۱.۲ گیگاهرتز Snapdragon 400 که پیش از این شاهد استفاده از آن در ساعت هوشمند LG G Watch و Gear Live نیز بوده‌ایم, ۵۱۲ مگابایت حافظه‌ی رم، ۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی و باتری ۱.۴ وات‌ساعتی بهره می‌إرد. ساعت جدی  ایسوس یا همان زن‌واچ  جدید از بلوتوث  نسخه ی ۴ پشتیبانی می‌کند و دارای یک میکروفون داخلی و یک سنسور برای محاسبه ضربان قلب است که در Gear S سامسونگ نیز کار رفته است.

زن واچ جدید ایسوس همانند اکثر ساعت‌های هوشمند موجود بازار، ضد نفوذ آب و گرد و غبار است و بنا بر گواهی IP55 از این ساعت در زیر باران و محیط های مرطوب به راحتی میتوانید استفاده کنید.

vs09-03_1113s_verge_super_wide

این ساعت هوشمند از رابط کاربری ایسوس -که نتوانسته تا بحال نظر کاربران زیادی را جلب کنید- برای هماهنگی هرچه بیشتر با تلفن های هوشمند این شرکت استفاده میکند و از جمله امکانات نرم افزاری دیگر این ساعت میتوان به  ضربان قلب سنج، گام شمار، قابلیت Find My Phone که با تمرکز بر کنترل از راه دور در این وسیله تعبیه شده است Remote Camera برای کنترل دوربین و امکاناتی از این قبیل اشاره کرد.

همانگونه که در ابتدای مقاله گفتیم ایسوس بر امنیت بالای ساعت خویش نیز مانور های بسیاری داده است. در همین راستا  ایسوس چند قابلیت جذاب امنیتی را نیز در ساعت هوشمند  زن واچ خود اضافه کرده است. به عنوان مال اگر ساعت زن واچ را به تبلت ایسوس خود متصل کنید می‌توانید از طریق ساعت، قفل تبلت را باز کنید.  به همین ترتیب میتوانید امنیت اطلاعات  شخصی خود را در تبلتتان بیشتر کنید و اجازه استفاده از تبلت تا زمانی که به آن نزدیک نشده و ساعت خود را لمس نکرده‌اید را از دیگران سلب کنید.

زن واچ ایسوس با قیمتی معادل۲۶۰ دلار در سه ماهه سوم سال جاری وارد بازار خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید