تصاویر با کیفیت از Moto X+1 - تکفارس 
تصاویر با کیفیت از Moto X+1 - تکفارس 

تصاویر با کیفیت از Moto X+1

محمد قویدست
۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - 22:02
تصاویر با کیفیت از Moto X+1 - تکفارس 

بسیاری از طرفداران اندروید منتظر Moto X+1 هستند . مدل گذشته ای این گوشی توانست غوغایی در بنچ مارک ها و تست های گوناگون به پا کند حال عکسی از این گوشی منتشر شده که جزییات بیشتری را نشان میدهد .  در دو عکس منتشر شده از سوی وبسایت TK Tech News دو نما با کیفیت نسبتا خوب از جلو و پشت این گوشی وجود دارد که نشانگر خلاقیت موتورولا در تولید این گوشی میباشد . همانگونه که در تصاویر مشخص میباشد همانند فایر فون آمازون این گوشی نیز از ۴ سنسور در اطراف خود بهره میبرد . بریدگی های بالا و پایین گوشی در جلو نیز به راحتی مشخص است که هنوز معلوم نیست هر دو بلندگو میباشند یا تنها نمایی برای زیبا جلوه کردن گوشی هستند .

در نمای پشتی دوربین و لوگوی موتورولا هست که خلاقیت جالبی در پس هر دوی این ها نهفته است . در نگاه اول به نظر می آید این گوشی هوشمند فاقد فلاش دوربین است اما حقیقت چیز دیگریست . دوربین LED این دستگاه دور تا دور لنز دوربین جاسازی شده است تا نمایی ساده تر از گوشی خود داشته باشید . همچنین دکمه ی روشن و خاموش کردن دستگاه زیر لوگوی موتورولا است که انتظار میرود چراغی هم در زیر آن تعبیه شده باشد .

در قاب پشتی این دستگاه نمای چوبی دیده میشود که نمیتوان به وضوح در مورد جنس بدنه اظهار نظر کرد اما حضور کمربند آلومینیومی در اطراف این گوشی هوشمند به وضوح قابل دیدن است . بنا بر اطلاعات فاش شده امکان شخصی سازی این نمای گشتی نیز همانند مدل پیشین یعنی موتورولا X وجود دارد به عبارتی گوگل و موتورولا جنس ها و طرح هی مختلفی را برای قاب پشتی گوشی در نظر گرفته اند که میتوان از آنها به چوب , فیبر کربن , پلاستیک , چرم و … اشاره کرد .

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.