MSN Messenger بعد از ۱۵ سال بازنشسته شد! - تکفارس 
MSN Messenger بعد از ۱۵ سال بازنشسته شد! - تکفارس 

MSN Messenger بعد از ۱۵ سال بازنشسته شد!

حسین توحیدلو
۸ شهریور ۱۳۹۳ - 18:07
MSN Messenger بعد از ۱۵ سال بازنشسته شد! - تکفارس 

یکی از قدیمی ترین مسنجرها، MSN Messenger است که حدودا ۱۵ سال پیش توسط مایکروسافت ساخته شده بود و چند سالی می شد که از سوی مایکروسافت هیچ گونه پشتیبانی انجام نمی شد و گویا دیگر مایکروسافت این مسنجر به یاد موندنی فراموش کرده است.  اخیرا اعلام شد که MSN Messenger به تاریخ پیوست و قرار است در ۳۱ اکتبر این MSN Messenger دیگر خاموش شود و سرورهای آن از کار خواهد افتاد و این پیام رسان یا مسنجر به تاریخ پیوسته خواهد شد.

البته هم اکنون مایکروسافت فقط در کشور چین از MSN Messenger پشتیبانی می کند ولی در ۳۱ اکتبر دیگر پیشتیبانی نخواهد کرد. مایکروسافت به تمامی کاربرانش ایمیلی ارسال کرده است که مسنجر MSN Messenger بازنشسته می شود و در تاریخ ۳۱ اکتبر از دسترس خارج خواهد شد و دیگر نمیتوانید از آن استفاده کنید.

البته شاید این خبر کمی ناراحت کننده باشد ولی هم اکنون نرم افزارهایی مانند Skype چنین اجازه را به کاربران می دهد که بدون پرداخت هیچ هزینه با دوستان خود در ارتباط باشید. در وبسایت رسمی مایکروسافت نیز نوشته است که MSN Messenger را به اسکایپ آپدیت کنید و تمامی کانکت های شما نیز در اسکایپ خواهند بود اگر شما MSN Messenger را به اسکایپ آپدیت کنید.

نظر خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.