ال جی ساعت G Watch R را با طراحی گرد معرفی کرد - تکفارس 
ال جی ساعت G Watch R را با طراحی گرد معرفی کرد - تکفارس 

ال جی ساعت G Watch R را با طراحی گرد معرفی کرد

محمد قویدست
۸ شهریور ۱۳۹۳ - 14:11
ال جی ساعت G Watch R را با طراحی گرد معرفی کرد - تکفارس 

شایعات بسیار زیادی قبل از انتشار تیزر تبلیغاتی ال جی مبنی بر طراحی گرد ساعت جدید این شرکت به گوش میرسید . بعد از انتشار ویدئو از جانب خود ال جی همه منتظر ساعت گرد این شرکت در نمایشگاه IFA امسال بودند . همه چی در حال پیش روی طبق برنامه بود که ناگهان ال جی دست به معرفی پیش از موعد این محصول زد . در ادامه با ما و جزییات هیجان انگیز این محصول همراه باشید .

طراحی زیبای این ساعت بیش از هر چیزی شما را مجذوب خودش میکند . حتی اگر از سایر رقبا گران تر و یا با امکاناتی کمتر عرضه شود .نمایشگری کاملا دایره ای به همراه پنلی ۱.۳ اینچی و از نوع OLED پلاستیکی ( P-OLED ) میهمان کوچک و زیبای مچ دست شماست. البته به گفته  ی خود کمپانی ال جی این ساعت جایگزینی برای G Watch اصلی نیست بلکه سازنده قصد دارد تا حق انتخاب بیشتری را برای مشتری فراهم نماید.

پس از رخ نمایی زیبای ال جی با ظاهر کلاسیک و تقریبا همه پسندش میرسیم به مشخصات سخت افزاری . در رابطه با سخت افزار قدرت شارژ دهی و باتری این ساعت از جمله ملاک های بسیار موثر در خرید آن میباشند . باتری ۴۱۰ میلی آمپر ساعتی که نسبت به ساعت اصلی یا بهتر بگوییم مدل قبلی۱۰ میلی آمپر در ساعت بهبود داشته است این نوید را میدهد که با این ساعت می تواند با یک بار شارژ تنها تا پایان یک روز همراه شما باشد که البته رشد چندان چشم گیری هم نیست . همچنین این ساعت از یک پردازنده ی Snapdragon 400 با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز به همراه رم ۵۱۲ مگابایتی بهره میبرد و حافظه ی ۴ گیگابایتی در اختار کاربر قرار میدهد .

این ساعت در عمق ۱ متری به مدت ۳۰ دقیقه در برابر آب مقاوم است که این ویژگی بیش از پیش این ساعت را به هم نوعان کلاسیک خود شبیه میکند . همچنین استفاده از سنسور ضربان قلب از جمله تکنولوژی های جدید به کار رفته در این گوشی میباشد .

lg-g-watch-r-2-1-w600

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.