گلکسی مگا ۲ رسما معرفی شد - تکفارس 
گلکسی مگا ۲ رسما معرفی شد - تکفارس 

گلکسی مگا ۲ رسما معرفی شد

محمد قویدست
۸ شهریور ۱۳۹۳ - 13:42
گلکسی مگا ۲ رسما معرفی شد - تکفارس 

گلکسی مگا ۱ در زمان خودش از جمله محصولات محبوب سامسونگ بود که با قیمتی مناسب امکاناتی نظیر یک پرچم دار را ارائه میکرد . اکنون در این هیاهوی IFA و جنگ های تبلیغاتی پرچم داران سامسونگ خیلی بی سر و صدا نسخه ی دوم این گوشی یا فبلت میان رده خود را معرفی کرده وهم اکنون در راه بازار های کشور های آسیای است . در ادامه به بررسی عمیق تر این کهکشان غول پیکر میپردازیم .

معرفی مظلومانه و بی سر و صدای گلکسی مگا ۲ تقریبا مارا یاد نسخه ی اول این گوشی می اندازد . فاقد هرگونه تیزر تبلیغاتی و یا پوستر و حتی مراسمی کوچک . با توجه به تعداد بسیار زیاد گوشی های تولید شده توسط این شرکت و ولع نا تمام این کمپانی برای تولید هرچه بیشتر گلکسی مگا ۲ چندان به چشم کسی نمی آید . قرار نیست سامسونگ برای شما آنرا تشریح کند و همچنین قرار نیست آنرا در تبلیغات تلوزیونی ببینید .

اما این گوشی هوشمند به لطف سایت های مختلف اکنون کمی قابل شناخت تر شده است . گلکسی مگا ۲  دارای یک صفحه نمایش نسبتا بزرگ ۶ اینچی با کیفیت ۷۲۰p است که از شبکه LTE نیز پشتیبانی می‌کند. قدرت این گوشی هوشمند از پردازنده چهار هسته‌ اکسینوس ۱.۴ گیگاهرتزی  تامین میشود و در واقع این چیپ قلب تپنده ی این گوشی است. پردازنده گرافیکی Mali-400Mp نیز می‌تواند رزولوشن نسبتا پایین صفحه نمایش این گجت تازه را تجزیه و پردازش کند. در طراحی این گوشی نیز همانند گلکسی نوت ۳ از نوعی چرم مصنوعی استفاده شده است که کمی آنرا چشم نواز تر کرده است . این دستگاه از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با کیفیت قابل قبول نیز بهره مند است .

اطلاعات دقیق تری از دوربین جلو , پورت ها و اتصالات و قیمت این دستگاه هنوز در دسترس نیست .

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.