فروش مستقل Kinect از ۱۵ مهر ماه سال جاری با قیمت ۱۵۰ دلار - تکفارس 
فروش مستقل Kinect از ۱۵ مهر ماه سال جاری با قیمت ۱۵۰ دلار - تکفارس 

فروش مستقل Kinect از ۱۵ مهر ماه سال جاری با قیمت ۱۵۰ دلار

محمد قویدست
۸ شهریور ۱۳۹۳ - 11:11
فروش مستقل Kinect از ۱۵ مهر ماه سال جاری با قیمت ۱۵۰ دلار - تکفارس 

مایکروسافت نقشه هایی در سر دارد . پس از شکست مسلم Xbox One در فروش در برابر PlayStation 4 که بر اساس نظر بسیاری از کارشناسان قیمت پایین تر پلی استیشن سونی از جمله دلایل موفقیت عظیم این دستگاه بوده , مایکروسافت اعلام کرده که برنامه ای برای عرضه ی جداگانه ی Kinect از مهر ماه سال جاری با قیمت نسبتا مناسب ۱۵۰ دلار دارد .

مایکروسافت برنامه هایی برا کینکت خود دارد . خبر عرضه ی این دستگاه به صورت جداگانه حدود ۴ ماه بعد از معرفی پکیج Xbox One بدون کینکت و با قیمت ۳۹۹ دلار منشر شده است که پیش از معرفی این بسته قیمت Xbox One به همراه کینکت ۴۹۹ دلار بود . یعنی کینکت ۱۰۰ دلار به قیمت این دستگاه افزوده بود . پس ۱۵۰ دلار برای چه کسانی مناسب است ؟! مسلما اگر قصد خرید Xbox One دارید برای شما به هیچ وجه مناسب نیست .

عرضه و فروش جداگانه سنسور کینکت , بر اساس اخباری که در وبلاگ رسمی Xbox به آنها اشاره شده بود , نشان از ادعای مایکروسافت دارد که بر اساس آن استفاده از ایکس باکس وان به همراه کینکت، تجربه کاربری فوق العاده متفاوت و لذت بخش و همچنین بسیار بهتری را در سری مخصوصی از بازی ها و امکانات چند رسانه ای آن ارائه می کند.

بنا بر گزارشات منشتر شده ازسوی خود مایکروسافت مقدار فروش Xbox One این شرکت ,  در ماه ژوئن , همزمان با ارائه ی نسخه ی فاقد کینکت آن دوبرابر شده است .  هر چند که این میزان افزایش، رقم قابل ثبت و توجهی را برای رکورد فروش  در این محصول به ارمغان نیاورده است .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.